1
Vraag
2
Reageer en help mee
Casema 1993

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Mediabox Next

Ik ben afgelopen zomer gebeld door Ziggo of ik de nieuwe media box next wilde hebben omdat er veel klachten zijn met de horizon box. Die wil ik wel en ik krijg hem opgestuurd volgens de vriendelijke mevrouw van Ziggo. Ik heb ook een extra media box die ik niet veel gebruik en die kon ik retour sturen.  Maar er kon nog geen extra media box next verstuurd worden, dat zou nog even duren. Sinds eind juli, zit ik nog te wachten op de media box next...en de extra box had ik ook al verwacht. Het is nu 8 november. Ik heb een nieuwe 4k tv en lees nu overal dat ik een duurder abonnement moet nemen voor zo'n Next box...dus die 2e box gaat er ook voorlopig niet komen. Ik dacht dus maar weer een 2e horizon extra terug te bestellen...maar dat gaat ook niet. Omdat ik al 25 jaar lid ben wil ik Ziggo hatelijk bedanken voor deze geweldige service. 

21 Reacties 21
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Een tweede mediabox Next wordt inderdaad nog niet geleverd. U geeft aan dat u de extra mediabox niet veel gebruikte en daarom retour gestuurd heeft. Die staat dus niet meer in uw abonnement en u betaalt er niet meer voor. 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, maar ik wil(de) wel een vervanger. Maar dat is niet de kern van het probleem. Ik zou even moeten wachten op een nieuwe...maar wat is even. Dat had ik dan waarschijnlijk moeten vragen. Dit duurt nu wel erg lang. Ik vind het geen goede service. Waarom bellen ze mij dan? Wat is nu de meerwaarde dat ik gebeld wordt? Vragen vragen...

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ik heb de Ziggo Moderatoren gevraagd je uitleg te komen geven.

Zorg dat je Postcode en Huisnr in je Profiel staan.
Dat ziet alleen de Mod en kan daardoor alvast je klantdossier erbij pakken.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2181Likes

@Casema 1993 welkom op de Community! Wat een vreemde situatie dat er na al die tijd nog niks geleverd is. Er is in het afgelopen half jaar nogal wat veranderd qua prijs, inhoud pakket en de voorwaarden.  Ben je ook in het bezit van een bestelnummer of bevestiging waarmee we uit de voeten kunnen? 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Hoi Sander.

Nee, ik heb daar zover ik nog weet geen bevestigings mailtje van gekregen, alleen over het terugsturen van die extra box en dat is afgehandeld. Maar Ziggo zal wel weten dat er contact met mij is geweest. Hoe zet je hier eigenlijk de meldingen aan van eventuele reacties? 

Wel handig dat dit er is. 

 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hanh, ik heb alles in mijn profiel staan. En bedankt ! 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Casema 1993 wrote:

 

 Hoe zet je hier eigenlijk de meldingen aan van eventuele reacties? 

Wel handig dat dit er is. 

 

Dat kunt u in uw profiel regelen, bij profielinstellingen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Casema 1993 . Welkom hier!

Het klopt dat het momenteel nog (steeds) niet mogelijk is om een extra mediabox Next te bestellen. Wanneer dit wel gaat gebeuren, weer ik helaas ook niet. 

Een extra Mediabox XL kan je ook niet bestellen, want deze moet gekoppeld worden aan een eerste Mediabox XL, en die heb je natuurlijk omgewisseld voor de mediabox Next. 

 

Wel heb je de mogelijkheid een standaard extra mediabox te bestellen. Is dit wellicht een optie voor je? 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, ik heb wel wat aan een 2e mediabox xl. Mijn zoon wil de HBO series kijken die ik in het abonnement heb dus dan komt die op zijn kamer. Ik heb nu op mijn slaapkamer een Ziggo kaart en die doet het nu helemaal goed. ( die gaf vaak blokjes beeld) er zijn in de buurt wat werkzaamheden geweest door Ziggo dus ik denken dat het beeld goed wel goed blijft.

Ik heb de Next box nooit gekregen. Dus dan is alles weer zoals het was en dan wacht ik wel tot de Next box(en) weer te leveren zijn. 

kruijf

Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes

Wat ik lees @Lycke Ziggo is dat @Casema 1993 de next zelf ook nog niet heeft.

Sinds eind juli, zit ik nog te wachten op de media box next.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ooh, ik heb je dan helemaal verkeerd begrepen. Je hebt dus ook nog geen eerste mediabox Next ontvangen, @Casema 1993 ? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Sorry, mijn fout. Ik dacht dat je puur nog wachtte op de 2e mediabox Next. Ik zie nu inderdaad dat er überhaupt niet een omzetting naar de mediabox Next hebt ontvangen. Terwijl hier 21 mei al over gesproken is. Mag ik vragen waarom je hierover niet eerder aan de bel hebt getrokken? We zijn inmiddels bijna een half jaar verder!

 

Welke situatie heb je nu het liefst? ofwel je Mediabox XL + extra mediabox XL, ofwel de hoofdbox omzetten naar de Next zonder een extra Next? Je kunt dan wel alsnog voor een extra standaard mediabox kiezen. 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Ooh, ik heb je dan helemaal verkeerd begrepen. Je hebt dus ook nog geen eerste mediabox Next ontvangen,@Casema 1993 ? 

Nee, precies....en het rare was dat ik via mijn account ook geen 2e kleine horizon meer kon terug bestellen!

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Let op de nieuwe reaktie van Lycke….., boven de jouwe.

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu beneden een grote 4k tv. En een vrouw die heel veel tv kijkt, ook overdag. Voor haar zou die Next geweldig zijn omdat ze niet met de horizon box kan omgaan. En bij die Next kan je de afstandsbediening inspreken. Dus ik zou wel graag willen weten op welke termijn wij die Next eventueel zouden kunnen krijgen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Als je als hoofdbox een Next wilt, ga ik dit bij deze voor je regelen. Je hebt hem dan binnen een week binnen. De extra is dan nog wel even wachten. Ik stuur je zo even een privébericht! 

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké bedankt, dat zou perfect zijn. Berichten gingen een beetje langs mij heen terwijl ik een nieuweigen type..

Casema 1993
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan kan ik die horizon box boven zetten bij mijn zoon en beneden een next? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nee, je levert dan je Horizon Box in. Je hebt maar 1 hoofdbox in je abonnement (Horizon of Next). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic