FL01

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lagere aanbod nieuw abonnement ivm prijsverhoging is blijkbaar geheel onbekend

Had gesproken met ene Mat(thew?) van de afdeling Retentie en daar een wijziging in ons abonnement besproken.

Ik zou teruggebeld gaan worden op maandagavond 27/6. Werd niet gebeld, heb dinsdagavond  zelf weer gebeld met ene Chris. Die mij vertelde dat er wel een notitie stond dat ik teruggebeld zou gaan worden maar beide offertes stonden er niet in…

Chris zei dat hij mij alleen het hogere aanbod kon geven, maar niets wist van een lager aanbod. Ook dat er alleen initialen bij het gesprek stond en hij niet kon achterhalen wie dat was. Wel zou hij rondmailen in de hoop dat diegene zou reageren en mij alsnog zou bellen. Op dat moment wist ik de naam niet van degene met wie ik had gesproken, maar kwam er later achter dat het Mat (van Mathew?) was geweest. Probeerde toen via de chat (na 20.00 uur) door te geven dat het dus ene Mat was, maar kon geen chatgesprek openen??? Ik kon erop klikken wat ik wilde maar er gebeurde niets.

Heb nu dus nog steeds niet gehoord en ook net weer geprobeerd via de chat contact te krijgen, maar helaas ook nu kreeg ik de chat niet geopend. Heel raar.

Probeer daarom maar via de community advies en contact te krijgen. En ga morgen voor 20.00 uur maar weer bellen.

Heb een vermoeden dat ik diezelfde avond dat lagere aanbod meteen had moeten accepteren en dat dit nu niet meer mogelijk is. Een soort van strategie ofzo?

Heeft iemand een soortgelijke ervaring? En een oplossing?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @FL01,

Ik lees gelukkig terug dat er afgelopen vrijdag alsnog telefonisch contact is geweest. Er is een aanbod gedaan, maar dit moest even worden overlegd. Heel begrijpelijk!

Als jullie gebruik willen maken van het aanbod, kunnen jullie het best weer even bellen met onze retentie afdeling :). 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @FL01 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Het lijkt erop dat deze afhandeling niet de schoonheidsprijs verdient. Omdat ikzelf ook klant ben kan ik dit niet voor je oplossen. Maar ik kan wel een Ziggo-moderator vragen om dit op te pikken. 

Om dit te kunnen doen moet je wèl zorgen dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Succes!

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Afdeling Retentie is net Fight Club; "What happens at Retentie, stays at Retentie". Ik ben bang dat moderators (medewerkers) hier je ook niet hetzelfde aanbod kunnen aanbieden, want Retentie-medewerkers hebben binnen de klantenservice nu eenmaal wat meer mogelijkheden en speelruimte. Nogmaals met hen cnotact opnemen is het beste devies.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @FL01, welkom op de Community! Onwijs balen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze afdeling retentie en dat het starten van een chat ook nog eens niet lukt. Dat gaat alles behalve soepel! Sorry hiervoor. Ik kijk natuurlijk graag mee of ik iets kan achterhalen, maar wil er in alle eerlijkheid wel direct bij vermelden dat ik op het gebied van aanbiedingen inderdaad niet dezelfde mogelijkheden heb als mijn collega's van deze specifieke afdeling. Om met je mee te kunnen kijken wil ik je vragen om jouw adresgegevens toe te voegen aan je profiel, dit is verder privé en dus niet zichtbaar voor andere leden. 

 

Wat betreft het starten van een chat kon ik het probleem hiermee zelf niet reproduceren. Mogelijk helpt het om de cookies eens te verwijderen en/of een andere browser te testen? Via https://ziggo.nl/chatten moet het mogelijk zijn om direct een chat te starten. 

FL01
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Monica, AlexHelpt en WimC,

Dank voor jullie reacties, heb de gegevens ingevuld.

Mbt het chatten, zal ik Monica’s link onthouden, maar ik heb normaliter geen problemen met chatfuncties bij bedrijven.

Heb vandaag gesproken met ene Rand van Retentie maar die kon het aanbod van Mat ook niet achterhalen. Ze gaf aan dat het een verspreking zou kunnen zijn geweest. Tja…

Als advies kreeg ik om het contactformulier voor de Klachtenafdeling in te vullen nadat ik zei dat ik het gesprek had opgenomen. Heb het net ingevuld en ben benieuwd wanneer ik iets hoor.

FL01
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Monica,

Ik zou nu toch echt wel contact willen hebben hebben hierover. Kunnen we hier over bellen.

Had dus een klachtenformulier ingestuurd, maar geen reactie op gekregen, alleen van de aanmelding.

Ik probeer te bellen, maar krijg bij opzeggingen alleen een beltoon te horen (10min) en nu is de verbinding verbroken. Kreeg ook geen melding dat ik in de wacht stond of zoiets. 

Heb een reactie op mijn klachtenformulier gestuurd en zal opnieuw een klachtenformulier insturen. 

Heel vervelend dit. Kost zoveel tijd en moeite. Snap zoiets niet van zo’n groot bedrijf.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @FL01,

Ik lees gelukkig terug dat er afgelopen vrijdag alsnog telefonisch contact is geweest. Er is een aanbod gedaan, maar dit moest even worden overlegd. Heel begrijpelijk!

Als jullie gebruik willen maken van het aanbod, kunnen jullie het best weer even bellen met onze retentie afdeling :). 

Uitgelicht topic