Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Krijg vandaag een sms dat mijn abonnement stopt.
Maar heb glas bij KPN aangevraagd en zij verzorgen de overgang. Maar hebben hier nog niet eens aangelegd door issues in pand. Mag toch aannemen dat die sms een 'standaard' sms is en ze niet gaan afsluiten.
Twitter gaf ook geen oplossing, daar wordt ik door Ziggo naar KPN verwezen. Maar daar heb ik niks aan want KPN heeft niks doorgegeven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @mt07
Ik kan mij jouw paniek goed voorstellen.
Je zit altijd met een opzegtermijn waarna je pas weg mag. Buiten contract is dit 30 dagen. Na die 30 dagen is de officiele datum van overstappen en dan wordt standaard deze sms verstuurd.
In de regel zal deze datum ook daadwerkelijk als overstapdatum gebruikt worden, maar dat loopt bij jou net even anders begrijp ik.
Wij, providers, zijn onderling overeengekomen dat er pas gestopt wordt met leveren op het moment dat de nieuwe provider het zegt. KPN heeft in jouw geval dus alles in beheer. Zolang zij niet zeggen dat de aansluiting gereed is, zullen onze diensten blijven werken.
Ik hoop je hiermee weer iets gerustgesteld te hebben 😉
@mt07 ik zou maar snel gaan bellen, ik neem aan dat je zelf opdracht hebt gegeven om vandaag af te sluiten. Ziggo sluit niet zomaar af denk ik.
@mt07 gebruik je de overstap service via KPN? Dan is het daar mogelijk fout gegaan, deze mogen Ziggo pas de afsluit order geven als ze zelf kunnen leveren.
Ondanks de naam is de provider KPN een ander bedrijf dan KPN Netwerk NL die het glasvezel netwerk beheert en aanlegt via onderaannemers.
Helaas kan het hier vanwege de diverse schijven zijn misgegaan.
Hallo @mt07
Ik kan mij jouw paniek goed voorstellen.
Je zit altijd met een opzegtermijn waarna je pas weg mag. Buiten contract is dit 30 dagen. Na die 30 dagen is de officiele datum van overstappen en dan wordt standaard deze sms verstuurd.
In de regel zal deze datum ook daadwerkelijk als overstapdatum gebruikt worden, maar dat loopt bij jou net even anders begrijp ik.
Wij, providers, zijn onderling overeengekomen dat er pas gestopt wordt met leveren op het moment dat de nieuwe provider het zegt. KPN heeft in jouw geval dus alles in beheer. Zolang zij niet zeggen dat de aansluiting gereed is, zullen onze diensten blijven werken.
Ik hoop je hiermee weer iets gerustgesteld te hebben 😉
Paniek niet, alleen verwondering.
Anyway, een hele tijd later. Maar er is nu opgezegd. Sinds gisteren glas hier. Snel, stabiel en makkelijk eigen router direct aan de NT. Helemaal top. En einnnndddeliiiijjjjk een behoorlijke upload waar ik al jaren naar op zoek was.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...