1
Vraag
2
Reacties
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

Krijg sms dat abo vandaag stopt, maar KPN is nog niet klaar

Krijg vandaag een sms dat mijn abonnement stopt.ziggo.png

 

Maar heb glas bij KPN aangevraagd en zij verzorgen de overgang. Maar hebben hier nog niet eens aangelegd door issues in pand. Mag toch aannemen dat die sms een 'standaard' sms is en ze niet gaan afsluiten.

 

Twitter gaf ook geen oplossing, daar wordt ik door Ziggo naar KPN verwezen. Maar daar heb ik niks aan want KPN heeft niks doorgegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @mt07

Ik kan mij jouw paniek goed voorstellen.

Je zit altijd met een opzegtermijn waarna je pas weg mag. Buiten contract is dit 30 dagen. Na die 30 dagen is de officiele datum van overstappen en dan wordt standaard deze sms verstuurd.
In de regel zal deze datum ook daadwerkelijk als overstapdatum gebruikt worden, maar dat loopt bij jou net even anders begrijp ik.

Wij, providers, zijn onderling overeengekomen dat er pas gestopt wordt met leveren op het moment dat de nieuwe provider het zegt. KPN heeft in jouw geval dus alles in beheer. Zolang zij niet zeggen dat de aansluiting gereed is, zullen onze diensten blijven werken. 

Ik hoop je hiermee weer iets gerustgesteld te hebben 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@mt07 ik zou maar snel gaan bellen, ik neem aan dat je zelf opdracht hebt gegeven om vandaag af te sluiten.  Ziggo sluit niet zomaar af denk ik.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@mt07 gebruik je de overstap service via KPN?  Dan is het daar mogelijk fout gegaan, deze mogen Ziggo pas de afsluit order geven als ze zelf kunnen leveren.

 Ondanks de naam is de provider KPN een ander bedrijf dan KPN Netwerk NL die het glasvezel netwerk beheert en aanlegt via onderaannemers.

 

Helaas kan het hier vanwege de diverse schijven zijn misgegaan.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @mt07

Ik kan mij jouw paniek goed voorstellen.

Je zit altijd met een opzegtermijn waarna je pas weg mag. Buiten contract is dit 30 dagen. Na die 30 dagen is de officiele datum van overstappen en dan wordt standaard deze sms verstuurd.
In de regel zal deze datum ook daadwerkelijk als overstapdatum gebruikt worden, maar dat loopt bij jou net even anders begrijp ik.

Wij, providers, zijn onderling overeengekomen dat er pas gestopt wordt met leveren op het moment dat de nieuwe provider het zegt. KPN heeft in jouw geval dus alles in beheer. Zolang zij niet zeggen dat de aansluiting gereed is, zullen onze diensten blijven werken. 

Ik hoop je hiermee weer iets gerustgesteld te hebben 😉

mt07
Topicstarter
Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

Paniek niet, alleen verwondering.

Anyway, een hele tijd later. Maar er is nu opgezegd. Sinds gisteren glas hier. Snel, stabiel en makkelijk eigen router direct aan de NT. Helemaal top. En einnnndddeliiiijjjjk een behoorlijke upload waar ik al jaren naar op zoek was.

speedtest-kpn_930-930_moka32.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic