Hallo,ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij ziggo na een jaar bij kpn gezeten te hebben.
Nu heb ik een monteur nodig gehad om de apparatuur aan het werken te krijgen,bleek een oude aansluiting in ons huis te zitten waar de smartwifi modem niet op werkte.
Nu word ons 30e monteurs kosten in rekening gebracht,is dit terecht?
Ik lees echt dat de monteur gratis is bij een nieuw abonnement en dat de aansluiting verouderd is is niet mijn probleem toch?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Martin1971!
Zoals privé besproken heb ik de kosten vergoed voor je zodat je geen extra kosten krijgt vanuit de monteur 🙂 Dan is dat bij deze geregeld!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Martin,
Dit is natuurlijk geen leuk begin. Laten we eens kijken wat er aan de hand is. Er staat bij voor welke werkzaamheden er kosten in rekening zijn gebracht als het goed is. Kan je dit eens delen?
De installatie is gratis binnen voorwaarden. Wat er bijvoorbeeld niet onder valt is even je mail instellen, netwerkkabel maken en leggen voor een computer, een coax muur aansluiting vervangen in de woonkamer als dit niet de hoofdaansluiting is etc.
Natuurlijk kan er eens een foutje gemaakt worden, maar dat gaan we eens even uitzoeken natuurlijk.
De monteur heeft onze hoofdaansluiting veranderd,die was verouderd en niet geschikt voor de smartwifi modem.
Verder heeft hij niets gedaan,ik had zelf al de next mini aangesloten op de tv en hij heeft gewacht tot de verbinding er was...
Er staat wel 'extra service' 15minuten in de mail.
30 eu is 2 kwartiertjes. ik ben wel benieuwd voor wat. in de factuur zou je dit moeten kunnen zien, zoniet kan het bedrag worden kwijtgescholden
Soms zet er wel eens een monteur een vinkje verkeerd, als dat in je voordeel is hou je natuurlijk je mond.
Nu trek je terecht aan de bel, een ziggo moderator zal dit morgen wel uitzoeken en eventueel rechtzetten.
die 30 eu is handmatig toegevoegd.. storing is namelijk 50 euro en service 40 euro. als er alleen een aop vervangen is en modem+mini geinstalleerd zijn had er nooit 30 eu in rekening gebracht mogen worden.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hoi @Martin1971 welkom bij Ziggo en welkom op onze Ziggo Community. Wat zuur dat je meteen met kosten te maken hebt gekregen waar je niet op had gerekend, dit zoek ik graag voor je uit. Kun je in je Ziggo Community profiel je postcode nog aanvullen, ik zie alleen de cijfers en niet de letters die er bij horen. Zo zoekt het wat lastig 😉
Inmiddels gevonden en gelukt.
Hi @Martin1971!
Zoals privé besproken heb ik de kosten vergoed voor je zodat je geen extra kosten krijgt vanuit de monteur 🙂 Dan is dat bij deze geregeld!
Bedankt voor de goede en snelle oplossing van de monteurskosten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.