1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Martin1971

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten van de monteur

Hallo,ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij ziggo na een jaar bij kpn gezeten te hebben.

Nu heb ik een monteur nodig gehad om de apparatuur aan het werken te krijgen,bleek een oude aansluiting in ons huis te zitten waar de smartwifi modem niet op werkte.

Nu word ons 30e monteurs kosten in rekening gebracht,is dit terecht?

Ik lees echt dat de monteur gratis is bij een nieuw abonnement en dat de aansluiting verouderd is is niet mijn probleem toch?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Hi @Martin1971

Zoals privé besproken heb ik de kosten vergoed voor je zodat je geen extra kosten krijgt vanuit de monteur 🙂 Dan is dat bij deze geregeld! 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Kameleon1987

Level 11
  • 524Posts
  • 13Oplossingen
  • 622Likes

Hi Martin,

 

Dit is natuurlijk geen leuk begin. Laten we eens kijken wat er aan de hand is. Er staat bij voor welke werkzaamheden er kosten in rekening zijn gebracht als het goed is. Kan je dit eens delen?

 

De installatie is gratis binnen voorwaarden. Wat er bijvoorbeeld niet onder valt is even je mail instellen, netwerkkabel maken en leggen voor een computer, een coax muur aansluiting vervangen in de woonkamer als dit niet de hoofdaansluiting is etc.

 

Natuurlijk kan er eens een foutje gemaakt worden, maar dat gaan we eens even uitzoeken natuurlijk.

Martin1971
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De monteur heeft onze hoofdaansluiting veranderd,die was verouderd en niet geschikt voor de smartwifi modem.

Verder heeft hij niets gedaan,ik had zelf al de next mini aangesloten op de tv en hij heeft gewacht tot de verbinding er was...

Er staat wel 'extra service'  15minuten in de mail.

Gio2903

Level 17
  • 3382Posts
  • 181Oplossingen
  • 2482Likes

30 eu is 2 kwartiertjes. ik ben wel benieuwd voor wat. in de factuur zou je dit moeten kunnen zien, zoniet kan het bedrag worden kwijtgescholden

Steefb

Level 20
  • 16661Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7905Likes

Soms zet er wel eens een monteur een vinkje verkeerd, als dat in je voordeel is hou je natuurlijk je mond.

Nu trek je terecht aan de bel, een ziggo moderator zal dit morgen wel uitzoeken en eventueel rechtzetten.

Gio2903

Level 17
  • 3382Posts
  • 181Oplossingen
  • 2482Likes

die 30 eu is handmatig toegevoegd.. storing is namelijk 50 euro en service 40 euro. als er alleen een aop vervangen is en modem+mini geinstalleerd zijn had er nooit 30 eu in rekening gebracht mogen worden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78244Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23316Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1454Posts
  • 150Oplossingen
  • 711Likes

Hoi @Martin1971 welkom bij Ziggo en welkom op onze Ziggo Community. Wat zuur dat je meteen met kosten te maken hebt gekregen waar je niet op had gerekend, dit zoek ik graag voor je uit. Kun je in je Ziggo Community profiel je postcode nog aanvullen, ik zie alleen de cijfers en niet de letters die er bij horen. Zo zoekt het wat lastig 😉 

Martin1971
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

 

Martin1971
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels gevonden en gelukt.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Hi @Martin1971

Zoals privé besproken heb ik de kosten vergoed voor je zodat je geen extra kosten krijgt vanuit de monteur 🙂 Dan is dat bij deze geregeld! 

Martin1971
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de goede en snelle oplossing van de monteurskosten.