HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ViaPlay zou toch via Ziggo goedkoper zijn dan direct via NENT zelf? Nu is het 4 maanden voor 20,- en erna gewoon 13,99 per maand.
Ik hoef het zelf niet ik heb niks met F1.
Veel te zien bij Ziggo in 2022 voor race- en sportliefhebbers (vodafoneziggo.nl)
"VodafoneZiggo heeft laten weten dat nieuwe en bestaande klanten de eerste vier maanden 20 euro betalen voor een Formule 1-abonnement. Dit komt neer op 5 euro per maand. Daarna wordt het bedrag verhoogd naar 9,99 euro, wat nog steeds 4 euro minder is dan het bedrag dat Viaplay vorig jaar bekendmaakte."
Bron : Motorsport.com - NL: VodafoneZiggo maakt kortingen Viaplay-abonnement voor F1 bekend.
https://nl.motorsport.com/f1/news/vodafoneziggo-kortingen-viaplay-abonnement-f1-bekend/7616539/amp/
Dus t.o.v. direct bij ViaPlay €4,- goedkoper.
Voor mij is dit een mooie actie, Ziggo hoeft niks te doen en toch plaatsen ze een mooie korting.
Zelf ga ik ViaPlay ook gebruiken voor Darts em buitenlands voetbal, dus mooie en te rechtvaardige prijs.
Bron Ziggo :
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/formule-1/formule-1-2022
hoe dan ook schat de kans erg klein in dat ik viaplay pre order of neem wordt allemaal wel erg duur bij elkaar reken maar uit netflix disney plus discovery + dan viaplay skyshowtime hbomax npo plus videoland ziggo sport totaal espn pakket primevideo YouTube premium Spotify tidal qbuz en nog zo meer daar gaan keuzes gemaakt worden je kan geld maar een keer uitgeven dat komt boven op bestaande abonnement van ziggo of kpn maar net wat je hebt gezinnen die het minder ruim hebben de plussen en minnen bij elkaar op en af tellen maandelijks dan zien of iets haalbaar is ja of nee hoe mooi iets ook is het gaat wel iedere maand ervan af .
Ik vind het Viaplay aanbod van Ziggo erg karig. Bij KPN kost Viaplay permanent vijf euro per maand als je vast en mobiel combineert.
@ziggpiet wrote:hoe dan ook schat de kans erg klein in dat ik viaplay pre order of neem wordt allemaal wel erg duur bij elkaar reken maar uit netflix disney plus discovery + dan viaplay skyshowtime hbomax npo plus videoland ziggo sport totaal espn pakket primevideo YouTube premium Spotify tidal qbuz en nog zo meer daar gaan keuzes gemaakt worden je kan geld maar een keer uitgeven dat komt boven op bestaande abonnement van ziggo of kpn maar net wat je hebt gezinnen die het minder ruim hebben de plussen en minnen bij elkaar op en af tellen maandelijks dan zien of iets haalbaar is ja of nee hoe mooi iets ook is het gaat wel iedere maand ervan af .
De duurste is Netflix tot nu toe, Skyshowtime is nog niks bekend, sowieso zit een deel van dat content in Ziggo Movies&SeriesXL door de deal die VodafoneZiggo heeft met ViacomCBS, aangezien Skyshowtime van Comcast NBC Universal en ViacomCBS samen is ipv Peacock&Paramount+.
HBO Max schijnt als je meteen klant worden zonder tussentijds opzeggen, zolang je klant blijft extra voordelig te zijn, tevens gaat veel content van Netflix, Prime, Videoland naar HBO Max.
Disney+ is goedkoper dan Netflix, helemaal als je meteen een jaar neemt, veel content van Netflix, Videoland en Prime is verdwenene hiernaartoe of gaat hier naartoe.
Netflix en Videoland zou je dus kunnen stoppen en alleen, HBO Max, Disney+ vast nemen voor de films&series, Viaplay wellicht wegens de sport.
Netflix en Videoland neem je dan af en toe een maand als een serie afgerond erop staat.
Ziggo : "...Als Ziggo klant kijk je de eerste 4 maanden voor maar 20,-. en daarna betaal je 9,99 per maand. Het abonnement bij ons is vanaf 1 maart af te nemen en maandelijks opzegbaar....".
Dit lijkt een kopie van KPN, BEHALVE dat men bij KPN een combinatie/bundel korting kan krijgen van €5,-. Waardoor een Viaplay-abonnement bij KPN uiteindelijk maar €4,99 per maand kost. Tevens krijgen nieuwe KPN klanten het Viaplay-abonnement GRATIS.
De Ziggo klanten betalen na die eerste 4 maanden €20,- en daarna €9,99 per maand.
Het bovenstaande zal wel een direct gevolg zijn van Ziggo's coax monopolie, want hoe anders zijn deze grote verschillen verklaarbaar !!! Die commerciële afdeling van Ziggo maakt blijkbaar overuren.
Maar eigenlijk vind ik €9,99 te veel van het goede. De enige optie voor mij is dan, een ander Ziggo pakket eruit en deze erin ( en dan ben ik nog goedkoper uit ).
Ik vind Viaplay in ieder geval veel te duur bij Ziggo als je tevens mobiel afneemt.
Tja, een leuke optie zou zijn: ViaPlay als een Gratis Extra-keuze opnemen naast Movies & Series L, Kids-pakket of Ziggo Sport totaal voor Vodafone- of Hollandsnieuwe-klanten. Maar wie ben ik.. 😁
@AlexHelpt schreef:Tja, een leuke optie zou zijn: ViaPlay als een Gratis Extra-keuze opnemen naast Movies & Series L, Kids-pakket of Ziggo Sport totaal voor Vodafone- of Hollandsnieuwe-klanten. Maar wie ben ik.. 😁
Bij mij gaat 'Movies & Series XL' eruit en komt ViaPlay er voor terug. Dat is zelfs nog wat minder duur.
Misschien de shirt reclame bij Ajax opzeggen. En dat geld gebruiken voor F1, om de kijkers en Ziggo klanten tegemoet te komen.
Wij zijn thuis eerder verknocht aan darts dan aan F1 (raar maar waar 😉), dus ik moet nog eens goed nadenken of ViaPlay het ons waard is, of dat we ook eens moeten husselen met abonnement. Hebben al TV Max en Ziggo Sport Totaal als gratis keuze, Videoland en Disney+ worden geleend (en zou ik niet zo snel missen), Discovery+-abo is net afgelopen (maar dat was ook maar een tientje voor een heel jaar), Prime Video blijft vanwege redelijke wat Amazon-bestellingen jaarlijks.. Keuzes, keuzes 😁
@Steefb Ze hebben de FAQ waarschijnlijk net aangepast, maar na augustus betaal je gewoon €13,99:
"Wat kost Viaplay?
Bij Ziggo betaal je 9,99 per maand voor Viaplay tot 1 augustus. Daarna ga je de reguliere Viaplay prijs van 13,99 per maand betalen. Als extra introductieaanbieding hebben we voor Ziggo klanten de eerste 4 maanden voor 20,-. Deze aanbieding geldt van 1 maart t/m 30 april en het abonnement is maandelijks opzegbaar.
"
Ik haak af...
@Digifan Waar zie jij dat staan "na augustus 13,99"?
@Digifan Dat klopt. Pas aangepast, dan heb je na de introductie periode dus maximaal 1 maand 9.99.
Nou dat is nogal een korting.😡
@Bigpapa In de FAQ op deze pagina: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay
Mee eens. Geef in iedergeval mensen met meer aanvullende abonnementen extra korting zoals bij KPN. Ik heb ziggosport totaal en ESPN. Die blijven net zo duur. En vervolgens straks nog 14 euro per maand voor F1 (en later engels voetbal , ook van ziggo nu).
Als gratis pakket heb ik movies en series xl waar ik zelden naar kijk. Zou ik graag inruilen voor viaplay zeg maar en dan 5 euro per maand betalen.
Viaplay kijken bij Ziggo.. daar nu aangepast.. Zal stormlopen...
Zoals gemeld hierboven, ik zou ook graag viaplay terugzien in de gratis keuzepakketten voor vodafone/ziggo gebruikers.
Eigenlijk is het schandalig !!
Blijkbaar wil Ziggo haar coax monopolie ( veel klanten hebben geen andere zinnige keuze dan voor Ziggo te 'kiezen' ) maximaal uitmelken. Terwijl KPN haar klanten serieuzer neemt.
Bekijk Formula 1® van Viaplay bij Ziggo
Dus die €9,99 is maar één maand ( juli ) geldig, daarna betaald men het volle pond aan Ziggo.
En dat terwijl het F1 seizoen 2022 veel langer doorloopt dan 1 augustus en dus dan nog €13,99 p/m moet betalen voor die 4 laatste maanden.
Zondag 20 maart | GP van Bahrein |
Zondag 27 maart | GP van Saoedi-Arabië |
Zondag 10 april | GP van Australië |
Zondag 24 april | GP van Imola, Italië |
Zondag 8 mei | GP van Miami, de Verenigde Staten |
Zondag 22 mei | GP van Spanje |
Zondag 29 mei | GP van Monaco |
Zondag 12 juni | GP van Azerbeidzjan |
Zondag 19 juni | GP van Canada |
Zondag 3 juli | GP van Groot-Brittannië |
Zondag 10 juli | GP van Oostenrijk |
Zondag 24 juli | GP van Frankrijk |
Zondag 31 juli | GP van Hongarije |
Zondag 28 augustus | GP van België |
Zondag 4 september | GP van Nederland |
Zondag 11 september | GP van Italië |
Zondag 25 september | GP van Rusland |
Zondag 2 oktober | GP van Singapore |
Zondag 9 oktober | GP van Japan |
Zondag 23 oktober | GP van Austin, de Verenigde Staten |
Zondag 30 oktober | GP van Mexico |
Zondag 13 november | GP van Brazilië |
Zondag 20 november | GP van Abu Dhabi |
Tevens is het onbegrijpelijk, dat Ziggo een Pre-Order webpagina heeft aangemaakt, waarin zelfs geen enkele prijs wordt genoemd. Die Ziggo managers hebben duidelijk dollar tekens in de ogen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...