1
Vraag
2
Reacties
Kimgeerts123.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten TV aansluiten

Hoi, ik heb van jullie een brief ontvangen waarin nog een rekening staat van 60 euro. In januari is er iemand van jullie langsgeweest om mijn tv aan te sluiten.  Dit is toch gratis service als ik bij ziggo zit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Kimgeerts123.
 

Allereerst welkom op de Community! it zijn natuurlijk niet de verrassingen die je graag ontvangt.

Ik zie dat we je over deze kosten ook hebben geinformeerd via mail/brief. 
De kosten die in rekening zijn gebracht door de monteur van januari zijn wel terecht. De installatie monteur is kosteloos dat klopt, maar vervangen van bekabeling binnen huis valt onder de verantwoordelijkheid van de bewoner/klant. 
De monteur heeft in januari de kabel moeten verlengen in de meterkast en een geheel nieuwe coax kabel moeten trekken naar de woonkamer. Voor deze werkzaamheden worden de kosten in rekening gebracht. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Kimgeerts123. 
Wat vervelend dat je opeens nog een rekening open hebt staan, zonder dat je daar iets van weet. Het ligt eraan om welke reden de monteur bij je langs is geweest. Als die kwam om het aan te sluiten, dan is dit over het algemeen gratis. Kwam de monteur langs omdat je een storing had dan kunnen daar kosten aan verbonden zijn. Heeft hij iets moeten aansluiten of andere dingen. 

Voor een overzicht van de kosten kan je kijken op deze pagina:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/

Als je in je profielinstellingen je postcode & huisnummer hebt geplaatst (dit is alleen te zien door de medewerkers van Ziggo), dan kan een medewerker van Ziggo met je mee kijken en je antwoord geven op je vraag. Ze komen de topics langs en kunnen je helpen. Daarom ook handig om alvast deze info te hebben geplaatst, dan gaat het sneller.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Kimgeerts123.
 

Allereerst welkom op de Community! it zijn natuurlijk niet de verrassingen die je graag ontvangt.

Ik zie dat we je over deze kosten ook hebben geinformeerd via mail/brief. 
De kosten die in rekening zijn gebracht door de monteur van januari zijn wel terecht. De installatie monteur is kosteloos dat klopt, maar vervangen van bekabeling binnen huis valt onder de verantwoordelijkheid van de bewoner/klant. 
De monteur heeft in januari de kabel moeten verlengen in de meterkast en een geheel nieuwe coax kabel moeten trekken naar de woonkamer. Voor deze werkzaamheden worden de kosten in rekening gebracht. 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

In november een brief krijgen dat je nog moet betalen voor werk in januari. Er werd iemand wakker op de afdeling facturen?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Waarschijnlijk is het een luie computer geweest, die gelukkig geen rente in rekening heeft gebracht. Het is soms vechten tegen de bierkaai met die apparaten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic