Weer werden we gebeld dat we een mooie korting konden krijgen op ons abonnement omdat we als zólang bij Ziggo klant waren. Moesten we alleen wel Telefonie erbij nemen! Dat willen we niet omdat we zéér tevreden zijn bij onze huidige provider. Dus weer geen korting. Nu krijgen we wel steeds "aanbiedingen" voor nieuwe klanten/pakketten!! Wanneer krijgen wij eens een mooie korting zonder dat we van pakket moeten veranderen? Gewoon omdat we al zólang klant van Ziggo zijn?!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Moest u vaste telefonie erbij nemen? Of een mobiel abonnement?
Maakt dat uit? Dat is niet waar het om gaat.
Ze vroegen het voor beide. Maar ik heb alleen mobiele telefonie en ik ben zeer tevreden over mijn huidige provider!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.