We zijn per 2-6-2021 overgestapt van Budget Alles in 1 naar Ziggo ( Bij Budget konden we voor 45 euro p/m tot 7 dagen terugkijken naar Tv-programma's). Bij Ziggo hadden we gekozen voor TV Standaard. Toen bleek dat we hiermee niet naar Netflix konden kijken hebben we noodgedwongen per 12-6 gekozen voor TV Start en Internet Start voor 54,50 euro p/m. We kregen dan wel de eerste 9 maanden een korting van 20 euro p/m. Vervolgens kwamen we erachter dat terugkijken vanaf het begin inhield dat je alleen programma's die op dat moment nog uitgezonden werden vanaf het begin kon terugzien, dus we wilden het pakket upgraden naar TV Compleet met uitgebreid terugkijken voor 69 euro p/m. Tot onze stomme verbazing betekende dit dat de korting van 20 euro p/m dan zou vervallen, terwijl upgraden per maand volgens Ziggo zou moeten kunnen, waarbij niet gesproken wordt over het vervallen van kortingen. Bovendien vind ik het niet logisch dat je korting op een goedkoper pakket vervalt als je upgrade naar een duurder pakket. Je moet dus anders dan Ziggo beweert wel degelijk op de kleine lettertjes passen. We overwogen vervolgens ons jaarcontract op te zeggen, maar dan moeten we een flinke boete betalen. Kortom we kunnen geen kant op en ons contract voelt als een wurgcontract.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De gratis pakket optie is weer beschikbaar onder mijn ziggo, zag ik net, daar stond ook een interne casus voor uit, dus dat is inmiddels opgelost. Mooi. Wel weer vreemd dat ik daar geen email van krijg, net als dat ik geen email krijg als er hier wordt gereageerd terwijl het wel goed ingesteld staat. Maar goed ik wacht eerst het oplossen van de email adressen af(daar staat interne casus) voor uit. Mocht ik eventueel worden gebeld daarvoor kan ik nog aangeven wat niet goed loopt.
Hi @trebor66! Fijn dat de optie weer beschikbaar is! Ticket voor e-mail staat nog open zie ik hier dus daar is een andere afdeling nog mee bezig, wacht dat even af :-)!
@Carlien die zijn er al heel lang mee bezig:-) anyway heb het gratis pakket kunnen kiezen en het is ook vrij snel daarna omgezet naar het pakket wat ik heb gekozen.
Bevestiging vandaag ontvangen per gewone post m.b.t. het gratis pakket, waarom ik dit per gewone post ontvang ipv vroeger per email, hoop ik ooit nog eens te horen hier:-)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.