1
Vraag
2
Reacties
louis-m

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Korting vervalt bij omruilen Mediabox Next

Hallo,

Ik wil graag mijn Mediabox Next omruilen voor een Mediabox Next Mini. Maar van de klantenservice hoor ik dat mijn korting (50% voor 12 maanden) dan vervalt. 

Waarom is dit het geval? Is het niet mogelijk om de Mediabox om te ruilen en eenmalig kosten te betalen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
Super Expert
  • 6873Posts
  • 786Oplossingen
  • 1928Likes

De korting is gekoppeld aan de abonnementsvorm. Wijzig je het abonnement, dan vervalt de korting, omdat je niet meer het abonnement hebt waarbij de korting hoorde. Dit is ook het geval bij wijziging van de mediabox. Een mediabox is onderdeel, misschien wel de basis, van een tv abonnement. Wil je een andere mediabox, dan zal dus het abonnement gewijzigd moeten worden. De inhoud qua zenders etcetera kunnen gelijk blijven, zelfs de naam, maar toch is het een ander abonnement, omdat er een andere mediabox bij zit. Je hebt nu TV Complete Next bijvoorbeeld en dat wordt TV Complete Next Mini. Onder de streep is het niet hetzelfde en een wisseling van mediabox betekent veel meer dan het wisselen van de mediabox.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19901Posts
  • 916Oplossingen
  • 5910Likes

Voorlopig is de Media Box Next de Hoofd Box en kan de Mini als 2e box functioneren en is er nog niet bekend of de Next Mini als Hoofd Box kan worden gebruikt in TV-Internet Complete en TV-Internet Max

alleen bij TV Start Internet krijg je de Mini omdat alleen internet naar mini wordt gestuurd en voor de rest geen internet aanwezig is.

Mochten ze hebben gezegd bij de klantenservice dat dit wel kan, dan is het terecht dat je korting van 6 maanden vervalt, want je neemt een nieuw product af en dan krijg je ook weer nieuwe opvoering in het systeem door de medewerkers.

Topic is reeds gemeld door een mede lid, dus een Ziggo medewerker pakt deze op, kan even duren wegens drukte.

Evert

Level 18
Super Expert
  • 6873Posts
  • 786Oplossingen
  • 1928Likes

De korting is gekoppeld aan de abonnementsvorm. Wijzig je het abonnement, dan vervalt de korting, omdat je niet meer het abonnement hebt waarbij de korting hoorde. Dit is ook het geval bij wijziging van de mediabox. Een mediabox is onderdeel, misschien wel de basis, van een tv abonnement. Wil je een andere mediabox, dan zal dus het abonnement gewijzigd moeten worden. De inhoud qua zenders etcetera kunnen gelijk blijven, zelfs de naam, maar toch is het een ander abonnement, omdat er een andere mediabox bij zit. Je hebt nu TV Complete Next bijvoorbeeld en dat wordt TV Complete Next Mini. Onder de streep is het niet hetzelfde en een wisseling van mediabox betekent veel meer dan het wisselen van de mediabox.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 337Oplossingen
  • 991Likes

Hallo @louis-m

@Evert geeft hier het antwoord al. Ik kan de mediabox Next niet voor je omruilen zonder dat de korting stopt. 

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1212Posts
  • 149Oplossingen
  • 415Likes

Heb je goed uitgelegd @Evert Als ik zo vrij mag zijn dit te zeggen 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic