Goedenavond,
Op 19-11-22 een goede aanbieding ontvangen van Ziggo 9 maanden 50% korting voor het onderstaande:
- Internet Giga en TV Complete (zonder bellen) met next mini
- Extra Next Mini
- 12 maanden gratis Movies & Series XL (eindigt automatisch)
Op 21-11-22 een mail “Black Friday actie” 12 maanden 50% korting. Direct gebeld en mijn bestelling van 19-11-22 geannuleerd en meteen hetzelfde laten inzetten tegen 12 maanden 50% korting.
Hier begint het probleem, de medewerkster zet niet alles goed over waardoor ik één normale next box ontvang ipv de mini. (1 next en 1 next mini dus)
17-12-22 komt het pakket binnen en merk ik dit op, bel direct naar ziggo maar het kan pas worden gewijzigd als mijn producten actief zijn vanaf 20-12-22.
Vanavond gebeld en de Next is omgezet naar een Next mini echter kreeg ik een nieuwe bevestiging en hierop is mijn 50% korting helemaal verdwenen?
Ik las op het forum dat dit bij meer klanten is gebeurd na een wijziging, echter is deze fout door Ziggo gemaakt en niet door mij. Zouden jullie hierin willen duiken? Ben er na 7 telefoontjes in 4 dagen wel klaar mee een slechte start.