Jan_
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Korting van EUR 19,95 voor de eerste 12 maanden niet verwerken na herhaalderlijk contact

Begin februari heb ik per post een aanbieding ontvangen voor Alles-in-1 Max; Tijdelijk de eerste 12 maanden voor 69,- per maand i.p.v. 89,50. De korting kon worden verkregen d.m.v. een actiecode op de website van ziggo.

 

8 februari – bestelbevestiging met daarin bevestigd “dat “Alles-in-1 Max” Tijdelijk de eerste 12 maanden voor 69,- per maand i.p.v. 89,50”.

 

13 maart - Na de eerste factuur te hebben ontvangen op 12 maart heb ik direct contact gezocht met de klantenservice via de chat in de MijnZiggo app. Ik heb hier mede d.m.v. het delen van mijn bestelbevestiging kenbaar gemaakt dat er iets fout is gegaan bij het afsluiten van mijn abonnement, omdat het volledige bedrag EUR 89,50 in rekening werd gebracht i.p.v. de afgesproken 69 euro. Klantenservice reageerde; “Ik heb het in orde gemaakt de eerste twaalf maanden zal je inderdaad maar 69 euro per maand moeten betalen en dat is niet gebeurd, sorry daarvoor. Op je volgende factuur verrekenen wij alles netjes en zal je een stuk minder betalen”.

 

14 april – Op het tweede factuur wordt nog de 89,50 in rekening gebracht i.p.v. de 69 euro. Wederom contact opgenomen met de klantenservice. Reactie: “Ik zie dat de aanvraag van de korting is vastgelopen, dus zal ik deze even opnieuw aanvragen. Zodra dit verwerkt is, dan krijg je het met terugwerkende kracht terug natuurlijk”. Dit zal pas zichtbaar zijn op je volgende factuur.

 

12 mei -  Op mijn derde factuur is nog niks veranderd. De 89,50 is wederom in rekening gebracht i.p.v. de 69 euro. Telefonisch contact gezocht met de Ziggo klantenservice. De reactie van de klantenservice: “ik zie inderdaad dat het niet helemaal goed gaat. Ik zal dit voor u in orde maken en het verzoek opnieuw indienen. Het te verrekenen bedrag gaan wij op uw rekening terugstorten of op uw volgende factuur verrekenen.”

 

14 juni – Op mijn vierde factuur is nog niks veranderd EUR 91.- is in rekening gebracht. Ik heb telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Ik sprak daar met een mevrouw die aangaf dat mijn verzoeken zijn afgekeurd.. doordat mijn bestelbevestiging van 7 februari niet zichtbaar is in het systeem. De mevrouw deed overkomen alsof ik “het gewoon probeerde om korting te krijgen”. Ik word hier niet vrolijk van (zacht uitgedrukt). Hierna heb ik besloten om naar de winkel Vodafone-Ziggo gegaan. Ook hier werd een verzoek ”case” aangemaakt in het systeem.. dit kan een aantal dagen duren. Ik ben van mening dat dit allemaal véél te lang duurt. Ik baal echt als een stekker dat ik mijn televisie en internet contract bij Ziggo heb afgesloten!

 

Kortom er is nog géén oplossing voor dit probleem. Ik heb al 102,50 euro te véél betaald voor mijn Alles-in-1 Max contract. Graag ontvang ik mijn 102,50 teruggestort op mijn rekening en bedraagt mijn volgende factuur voor alles in 1 Max de afgesproken - 69 euro (+ verhoging van +/- 1 euro).

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1390Reacties
  • 140Oplossingen
  • 259Likes

Goedemorgen @Jan_

Zou je in het vervolg je profiel willen aanvullen met daarin je postcode en huisnummer? Dan kunnen wij je makkelijker helpen. In dit geval heb ik erg lang moeten zoeken naar je account gegevens.

Wat betreft de factuur en korting is er een hoop mis gegaan, sorry hiervoor.

Helaas blijkt het in de administratie niet mogelijk om de korting alsnog toe te voegen. Wat ik daarom heb gedaan, is het bedrag aan korting a €20,50 per maand vergoed voor een periode van 6 maanden. Dit bedrag krijg je komende factuur in mindering gebracht.

 

Neem dan in augustus even opnieuw contact met ons op. Als je dan nog klant bent, en het pakket niet hebt gewijzigd, vergoeden we de resterende 6 maanden aan kosten ook 🙂

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Bekijk in context

Jan_
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Jamyla

 

Dank voor je hulp! 

 

Het was mij niet geheel duidelijk of mijn gegevens openbaar zouden zijn voor andere, vandaar dat ik mijn adres niet had ingevuld. 

 

Ik heb een sms gekregen dat er een creditfactuur is aangemaakt, waarschijnlijk vanuit mijn verzoek via de winkel. Dit in combinatie met de aanpassing voor de komende 6 maanden, maakt dat het probleem is opgelost. 

 

Vriendelijke groet, Jan

 

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5809Reacties
  • 235Oplossingen
  • 2256Likes

Staan postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel? Dan leg ik het issue voor aan het moderatieteam.  Zij hebben meer mogelijkheden dan de helpdesk.

Morgen komt er een moderator langs dit topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1390Reacties
  • 140Oplossingen
  • 259Likes

Goedemorgen @Jan_

Zou je in het vervolg je profiel willen aanvullen met daarin je postcode en huisnummer? Dan kunnen wij je makkelijker helpen. In dit geval heb ik erg lang moeten zoeken naar je account gegevens.

Wat betreft de factuur en korting is er een hoop mis gegaan, sorry hiervoor.

Helaas blijkt het in de administratie niet mogelijk om de korting alsnog toe te voegen. Wat ik daarom heb gedaan, is het bedrag aan korting a €20,50 per maand vergoed voor een periode van 6 maanden. Dit bedrag krijg je komende factuur in mindering gebracht.

 

Neem dan in augustus even opnieuw contact met ons op. Als je dan nog klant bent, en het pakket niet hebt gewijzigd, vergoeden we de resterende 6 maanden aan kosten ook 🙂

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Bekijk in context

Miepje1
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit kan niet waar zijn! 😰

Jan_
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Jamyla

 

Dank voor je hulp! 

 

Het was mij niet geheel duidelijk of mijn gegevens openbaar zouden zijn voor andere, vandaar dat ik mijn adres niet had ingevuld. 

 

Ik heb een sms gekregen dat er een creditfactuur is aangemaakt, waarschijnlijk vanuit mijn verzoek via de winkel. Dit in combinatie met de aanpassing voor de komende 6 maanden, maakt dat het probleem is opgelost. 

 

Vriendelijke groet, Jan

 

 

 

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4119Reacties
  • 400Oplossingen
  • 853Likes

Super om te lezen @Jan_ en bedankt voor de terugkoppeling. Ik wens je een hele fijne dag 🙂 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo