Anique G

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Korting ontbreekt op factuur

op 2 februari hebben wij een bestelling geplaatst voor internet giga & TV complete & Bellen voor 12 maanden met 50% korting.

 

Nu krijgen we de eerste factuur en hierop is deze korting in zijn geheel niet meegenomen. Ziggo gaat dus het dubbele bedrag afschrijven dan waar zij recht op hebben.

 

Ik heb meerdere malen gebeld maar er wordt vanuit de klantenservice geen oplossing aangedragen en ik ben ook niet teruggebeld zoals afgesproken. Ook de webservice verwijst weer terug naar het telnr vd klantenservice. 

 

Graag wil ik dat dit opgelost wordt voordat de eerste afschrijving op 20 maart gedaan wordt. Nog steeds hoop ik dat Ziggo terugkomt met een oplossing en wil via deze community ook vragen om een antwoord.  Daarnaast wil ik andere (potentiele) klanten waarschuwen voor deze misleiding en oplichting. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Anique G! De korting staat inderdaad nog neit actief in het systeem omdat er een mail uitgestuurd is die je nog moet goed keuren 🙂 Heb je die gezien? Misschien spam-box even checken? Pas daarna wordt het verwerkt in het systeem! 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Anique G 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.

 

:community_meldingen: Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey goedemorgen @Anique G en welkom op onze Community, 

Heel erg logisch dat je hiervan staat te kijken en graag antwoorden wilt. We kijken graag met je mee hoe de vork in de steel zit. Zoals Wim C. al aangeeft hebben we hiervoor wel je gegevens nodig, deze kun je invullen in je profiel. Laat je het weten zodra dit is gedaan? 

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Mariska en Wim,

 

ik heb de postcode en huisnr nu ingevuld. Graag hoor ik jullie reactie.

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Wim C. en @Mariska, ondertussen is het foutieve te hoge bedrag onterecht afgeschreven van onze rekening.

 

Graag wil ik dat het maandbedrag aangepast wordt met de afgesproken korting. Daarnaast wil ik dat het teveel afgeschreven bedrag wordt teruggestort. Graag ontvang ik vandaag jullie reactie.  

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @Anique G, ik heb een collega even alles laten onderzoeken. De reden waarom er geen korting wordt meegerekend op de factuur, komt omdat de korting nooit is toegevoegd aan de eerste bestelling. Daardoor worden alle cases afgewezen omdat er niks valt toe te voegen. Hiervoor kan ik een opdracht laten uitzetten, zou je in een privé bericht een kopie van het contract willen doorsturen? Als de korting in het contract staat waarvoor je hebt getekend, dan kunnen we het in orde gaan maken zodat je alsnog 12 maanden kunt genieten van de korting. 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Nou ik heb eigenlijk al goed nieuws, een collega van mij kreeg de korting meteen toegevoegd! Je krijgt alsnog 12 maanden lang 50 % korting op je abonnement, wiehoeee @Anique G. Onze oprechte excuses hiervoor dat dit meteen niet in orde is gemaakt. Zou je de volgende factuur goed in de gaten willen houden? Dan moet alles correct staan. 

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Danitsja, dat is inderdaad goed nieuws. Bedankt voor de update. 

Dan rest nog de vraag hoe het teveel afgeschreven bedrag van de eerste factuur teruggestort kan worden op onze rekening? Dit bedrag ging over een periode van 19 feb tm 30 april. 

bedankt alvast!

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Helaas kan dat niet teruggestort worden op je rekening. De korting wordt nu wel direct ingezet en dan krijg je alsnog die 12 maanden korting, alleen gaat deze dus wat later in. @Anique G 

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De support afdeling (waar we ook mee in gesprek waren en waar ik t draadje mee wilde sluiten) geeft aan dat ze de nu toch toegekende korting niet terug kunnen zien.

 

Moeten wij nog iets doen vanuit onze kant of is alles in orde voor de 12 maanden 50% korting vanaf de volgende factuur?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Anique G! De korting staat inderdaad nog neit actief in het systeem omdat er een mail uitgestuurd is die je nog moet goed keuren 🙂 Heb je die gezien? Misschien spam-box even checken? Pas daarna wordt het verwerkt in het systeem! 

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Carlien, ok, ik zie nu dat we inderdaad op 21 maart een email hebben ontvangen met als onderwerp:”403527851 | Rond nu de bestelling af” hier staat inderdaad een korting van 50% in voor 12 maanden. 

Dus  als ik het goed begrijp moeten wij deze bestelling goedkeuren en vervangt deze nieuwe bestelling de bestelling 3241917 die we op 2 febr hebben geplaatst? (zie bijgevoegd bestand). Ik zie over dit “vervangen” geen vermelding in de bestelling en ik wil voorkomen dat we onverhoopt met 2 abonnementen komen te zitten.
Zou je mij dit willen bevestigen? Dan kunnen we het daarna goedkeuren. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Anique G uw bijlage bevat alle prive gegevens u kunt deze nog verwijderen tot 12 uur. Door rechts op het pijltje te klikken en dan kiezen voor bewerken.

 

U kunt er van uit gaan dat toestemming geen twee abonnementen tot gevolg heeft.

Anique G
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. Oeps, was even vergeten dat t hier gaat om een community ipv de klantenservice. Ik heb de bijlage weggehaald. Bedankt voor de reactie en de bevestiging. 

Uitgelicht topic