Gebruiker 1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting niet voor de gehele periode berekend

Ik heb televisie , vast bellen en internet van ziggo , ik heb dit contract voor 1 jaar afgesloten bij mediamarkt omdat ik de eerste 8 maanden voor 29,95 euro zou krijgen, helaas kwamen ze hun afspraak niet na ik betaalde ik de eerste 9 maanden de volle mep. Belde ik Ziggo’s op dat ik teveel had betaald en ze zouden het regelen. Maar de laatste 3 maanden heb ik  29,95 betaald maar wat gebeurt er met de andere 5 maanden waar ik teveel geld heb betaald , weer gebeld en als ik de korting wil hebben moet ik verplicht bij ziggo blijven anders krijg ik de korting niet per maand. Dit slaat nergens op , als je teveel betaald moet je het terug krijgen. Niet correct van ziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Gebruiker 1


Logisch dat je flink baalt wanneer de afspraken niet nagekomen worden. Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. 

Wanneer ik in de geschiedenis duik, zie ik dat je hier op 31-10-22 voor het eerst contact over opneemt terwijl het abonnement al op 26-01-22 ingegaan is. Daar heeft mijn collega direct actie op ondernomen en de korting alsnog geactiveerd. Deze is dus wel actief, alleen is hij later geactiveerd. De korting loopt door tot 03-07-23
Het is wel lastig want zolang wij niet weten dat er iets mis gaat, kunnen wij dit ook niet voor je herstellen. Hierin heb je wel een meldplicht en moeten wij de kans krijgen om dit voor je te herstellen. 
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Gebruiker 1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van de 12 maanden heb ik  dus  9x 69 euro betaald en 3x  29,95 betaald  terwijl het  8x 29,95 euro moet zijn en 4x 69,00 euro , geld krijg ik niet terug 😭

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

 

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken, voor u aanpassen en zorgen dat het overgebleven bedrag verrekend wordt. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dat hier melden.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Gebruiker 1


Logisch dat je flink baalt wanneer de afspraken niet nagekomen worden. Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. 

Wanneer ik in de geschiedenis duik, zie ik dat je hier op 31-10-22 voor het eerst contact over opneemt terwijl het abonnement al op 26-01-22 ingegaan is. Daar heeft mijn collega direct actie op ondernomen en de korting alsnog geactiveerd. Deze is dus wel actief, alleen is hij later geactiveerd. De korting loopt door tot 03-07-23
Het is wel lastig want zolang wij niet weten dat er iets mis gaat, kunnen wij dit ook niet voor je herstellen. Hierin heb je wel een meldplicht en moeten wij de kans krijgen om dit voor je te herstellen. 
 

Uitgelicht topic