Waal
Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Korting bij verlengen jaarabbonement

Beste allemaal,

Zojuist via 1200 gevraagd of er een korting inzit bij het verlengen van mijn jaar abonnement. Kreeg helaas te horen dat dit niet mogelijk was, ik vind dat wel opmerkelijk dat je als nieuwe klanten aardig wat korting krijgt en als jaren lange trouwe klant dit niet aangeboden krijgt. Helaas weinig opties om over te stappen i.v.m. lage internetsnelheid hier in de wijk maar dit soort dingen zou mij juist over de streep trekken dit wel te doen als glasvezel hier beschikbaar wordt.

Ik ben zeker blij met de kwaliteit en snelheid van Ziggo maar vind dit wel jammer de prijzen vind ik sowieso aardig hoog en worden alleen maar hoger.Ook hoor je links en rechts wel eens dat bellen meestal succes heeft.

grt

Marcel.

7 Reacties 7
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5996Posts
  • 399Oplossingen
  • 1076Likes

bij alle provider gelden acties zoals kortingen alleen voor nieuwe klanten of als je minimaal 6 maanden geen abonnement hebt gehad dat doen providers om klanten te lokken

bestaande klanten zijn al binnen dus die hoeven ze niet meer binnen te halen

misschien dat een moderator nog iets voor je kan betekenen maar denk dat ze jou bij een aanpassing of verlenging van het pakket een korting kunnen geven

moderator komen binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 763Posts
  • 84Oplossingen
  • 157Likes

Hoi @Waal,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat je graag korting wilt op je abonnement. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement in 2020 verlengt is voor een jaar met een leuke korting van €39,95 voor 6 maanden. Hier is al een uitzondering voor je gemaakt. Je geeft aan dat je graag een aanbod wilt. Helaas kan er op dit moment geen aanbod gedaan worden omdat je het abonnement nog geen jaar hebt. Je zult hier nog heel even voor moeten wachten. Ik raad aan om dan tegen die tijd even te bellen met 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief)

Waal
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@anoniemforum  dank voor je antwoord ik ken het principe maar daarom juist vind ik het vreemd dat men geen aanbieding doet aan vaste klanten, op deze manier vind ik het niet raar dat het verloop groot is, al zou je kunnen zeggen dat mensen die bijvoorbeeld bij kpn zitten de omgekeerde weg zullen volgen, als de internet hier bij alle providers even hoog was zou het voor mij iig een rede zijn om elk jaar over te stappen, ook best vreemd dat energiebedrijven 3 jarige contracten aan bieden en telecom bedrijven niet.

@Steven  bedankt voor de snelle reactie, klopt dat mijn abbo in augustus 2020(dacht de 15e) is verlengt maar ook deze aanbieding kreeg ik pas na een telefoontje van mijn kant, in die periode kreeg ik het aanbod per mail om de horizonboxen om te ruilen voor de next, als ik dat via de mail had gedaan had ik helemaal geen korting gehad maar wel een nieuw jaarabonnement, vandaar dat ik toen gebeld heb voor een nieuw aanbod want ik vind dat je wel beloond mag worden als je aangeeft minimaal een jaar te blijven, zelfs een 2 of 3 jarig abbo zou ik overwegen met een mooie korting. Ik lees dat je op dit moment geen aanbod kan doen omdat mijn abbo nog loopt ,ik ben voornemens om espn weer aan te zetten voor het nieuwe seizoen begint en dacht dit mooi te combineren met een verlenging maar zie dat ik nog even geduld moet hebben tot dat mijn abbo echt afgelopen is. Ik ben benieuwd welk  aanbod ik over een week of 2 kan verwachten.

Groetjes,Marcel.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 763Posts
  • 84Oplossingen
  • 157Likes

Geef over twee weken even een seintje en laat even weten welk pakket je wilt. Ik kijk graag met je mee of ik daarin iets kan betekenen voor je @Waal. Ik kan geen beloftes hierin maken. 

Waal
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ha @Steven bedankt en je gaat me zeker horen! Pakket zal hetzelfde blijven overigens maar dan met espn weer aan.

robinjoo19
Gedreven Raadgever
  • 695Posts
  • 10Oplossingen
  • 187Likes

@Steven ik zit met hetzelfde probleem ook al gebeld met ziggo afdeling opzeggen kon niks voor me doen want er waren alleen aanbieding voor nieuwe klanten en wil toch echt wel nog een tijd bij ziggo blijven 🙂

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5996Posts
  • 399Oplossingen
  • 1076Likes

providers hebben ook manieren om klanten te houden als je e-mail van de provider zelf gebruikt ben je afhankelijk van hun om dat als je over stapt je dat e-mailadres kwijt bent

ook vinden de de meeste klanten het te veel gedoe om over te stappen want dan moet je een nieuwe modem aansluiten alles tv’s opnieuw instellen in geval van ziggo naar kpn moet je de coax vervangen voor utp met een beetje geluk licht er al een  utp kabel en ga je van kpn naar ziggo dan moet de utp vervangen woorden door een coax of een coax kabel naast de utp voor veel consumenten is dat te veel gedoe 

tv via wifi is wel mogelijk maar niet aanbevolen voor een snelle en stabiele verbinding is een utp kabel aanbevolen

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo