Waal

Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Korting bij verlengen jaarabbonement

Beste allemaal,

 

Zojuist via 1200 gevraagd of er een korting inzit bij het verlengen van mijn jaar abonnement. Kreeg helaas te horen dat dit niet mogelijk was, ik vind dat wel opmerkelijk dat je als nieuwe klanten aardig wat korting krijgt en als jaren lange trouwe klant dit niet aangeboden krijgt. Helaas weinig opties om over te stappen i.v.m. lage internetsnelheid hier in de wijk maar dit soort dingen zou mij juist over de streep trekken dit wel te doen als glasvezel hier beschikbaar wordt.

Ik ben zeker blij met de kwaliteit en snelheid van Ziggo maar vind dit wel jammer de prijzen vind ik sowieso aardig hoog en worden alleen maar hoger.Ook hoor je links en rechts wel eens dat bellen meestal succes heeft.

 

grt

Marcel.

28 Reacties 28
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij alle provider gelden acties zoals kortingen alleen voor nieuwe klanten of als je minimaal 6 maanden geen abonnement hebt gehad dat doen providers om klanten te lokken

bestaande klanten zijn al binnen dus die hoeven ze niet meer binnen te halen

misschien dat een moderator nog iets voor je kan betekenen maar denk dat ze jou bij een aanpassing of verlenging van het pakket een korting kunnen geven

moderator komen binnen 1 a 2 werkdagen langs het topic

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Waal,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat je graag korting wilt op je abonnement. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement in 2020 verlengt is voor een jaar met een leuke korting van €39,95 voor 6 maanden. Hier is al een uitzondering voor je gemaakt. Je geeft aan dat je graag een aanbod wilt. Helaas kan er op dit moment geen aanbod gedaan worden omdat je het abonnement nog geen jaar hebt. Je zult hier nog heel even voor moeten wachten. Ik raad aan om dan tegen die tijd even te bellen met 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief)

Waal
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@anoniemforum  dank voor je antwoord ik ken het principe maar daarom juist vind ik het vreemd dat men geen aanbieding doet aan vaste klanten, op deze manier vind ik het niet raar dat het verloop groot is, al zou je kunnen zeggen dat mensen die bijvoorbeeld bij kpn zitten de omgekeerde weg zullen volgen, als de internet hier bij alle providers even hoog was zou het voor mij iig een rede zijn om elk jaar over te stappen, ook best vreemd dat energiebedrijven 3 jarige contracten aan bieden en telecom bedrijven niet.

@Louis  bedankt voor de snelle reactie, klopt dat mijn abbo in augustus 2020(dacht de 15e) is verlengt maar ook deze aanbieding kreeg ik pas na een telefoontje van mijn kant, in die periode kreeg ik het aanbod per mail om de horizonboxen om te ruilen voor de next, als ik dat via de mail had gedaan had ik helemaal geen korting gehad maar wel een nieuw jaarabonnement, vandaar dat ik toen gebeld heb voor een nieuw aanbod want ik vind dat je wel beloond mag worden als je aangeeft minimaal een jaar te blijven, zelfs een 2 of 3 jarig abbo zou ik overwegen met een mooie korting. Ik lees dat je op dit moment geen aanbod kan doen omdat mijn abbo nog loopt ,ik ben voornemens om espn weer aan te zetten voor het nieuwe seizoen begint en dacht dit mooi te combineren met een verlenging maar zie dat ik nog even geduld moet hebben tot dat mijn abbo echt afgelopen is. Ik ben benieuwd welk  aanbod ik over een week of 2 kan verwachten.

Groetjes,Marcel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Geef over twee weken even een seintje en laat even weten welk pakket je wilt. Ik kijk graag met je mee of ik daarin iets kan betekenen voor je @Waal. Ik kan geen beloftes hierin maken. 

 

Waal
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ha @Louis bedankt en je gaat me zeker horen! Pakket zal hetzelfde blijven overigens maar dan met espn weer aan.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Louis ik zit met hetzelfde probleem ook al gebeld met ziggo afdeling opzeggen kon niks voor me doen want er waren alleen aanbieding voor nieuwe klanten en wil toch echt wel nog een tijd bij ziggo blijven 🙂

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

providers hebben ook manieren om klanten te houden als je e-mail van de provider zelf gebruikt ben je afhankelijk van hun om dat als je over stapt je dat e-mailadres kwijt bent

ook vinden de de meeste klanten het te veel gedoe om over te stappen want dan moet je een nieuwe modem aansluiten alles tv’s opnieuw instellen in geval van ziggo naar kpn moet je de coax vervangen voor utp met een beetje geluk licht er al een  utp kabel en ga je van kpn naar ziggo dan moet de utp vervangen woorden door een coax of een coax kabel naast de utp voor veel consumenten is dat te veel gedoe 

tv via wifi is wel mogelijk maar niet aanbevolen voor een snelle en stabiele verbinding is een utp kabel aanbevolen

Francoisjanssen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook contact gehad maar krijgt bijna niks aan korting met verlengen.

zeker de moeite om bij andere providers te kijken. Mijn abonnement is al vanaf februari maandelijks opzegbaar. Dus interessant om over te gaan stappen naar andere provider

vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes

@anoniemforumwaarom coax vervangen voor UTP en terug?

Leg er eenmalig UTP bij en je kan switchen wat je wilt. UTP trekken is geen gedoe, dun kabeltje en zo weggewerkt.

 

Hier eindelijk glas in de straat en 17 december komt deze bij mij naar binnen. Eindelijk mogelijk om over te stappen naar een andere provider met meer (HD) zenders, 2x sneller dan nu bij Ziggo (van 50 naar 100) en upload gelijk aan download (waar de snelle abo's bij Ziggo op de lullige 50 up hangen). En de prijs hiervoor 5 euro lager dan Ziggo. Zonder TV zelfs 15 euro lager geweest (dat verplichte TV van 19 euro is een echte melkkoe bij Ziggo). Dus meer voor minder geld.

 

Las dat Ziggo afgelopen kwartaal weer 14000 klanten is verloren. Gezien de prijzen die ze vragen en wat je (maar) krijgt en krijg geen problemen want iets oplossen is niet Ziggo zijn ding begrijp ik dat wel. Er komt steeds meer glas in de grond maar Ziggo blijft vasthouden aan verplicht TV in je pakket terwijl steeds meer mensen internet only willen. Vaste klanten die moeten bedelen om een beetje korting op de dure abo's van Ziggo snap dat die allemaal weg willen.

 

Nog een paar weken en dan zitten wij ook op glas en eindelijk weg bij Ziggo.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@vasco_nl 

dat klopt je kunt idd beter naast de coax nog een utp kabel leggen

maar indien die er niet is zou je bij de overstap naar kpn een utp kabel moeten leggen of het draadloos proberen maar beter is bekabeld 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Louis wrote:

Hoi @Waal,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat je graag korting wilt op je abonnement. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement in 2020 verlengt is voor een jaar met een leuke korting van €39,95 voor 6 maanden. Hier is al een uitzondering voor je gemaakt. Je geeft aan dat je graag een aanbod wilt. Helaas kan er op dit moment geen aanbod gedaan worden omdat je het abonnement nog geen jaar hebt. Je zult hier nog heel even voor moeten wachten. Ik raad aan om dan tegen die tijd even te bellen met 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief)


Je vergeet, via een mobiele telefoon met Vodafone kan je ook 1201 bellen en dan kiezen voor optie Ziggo. De voicebot vraagt dit namelijk.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@vasco_nl 

 

internet only is bij ziggo tegenwoordig ook mogelijk

https://www.ziggo.nl/internet/internet-only

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

helaas is dat zo te zien nog steeds die met ziggo go ik betaal voor giga namelijk 65 euro per maand en daar zeg ie dat het 76 kost 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@MR_CHIP 

bij internet only zit geen ziggo go

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

bij een bepaalde internet only wel maar dan nog klopt die prijs dan niet ik betaal 65 euro

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

weet je zeker dat je geen korting heb van een half jaar bij een jaar contract ?

 

https://www.ziggo.nl/internet/internet-only 

is wel de internet only abonnementen 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zie hier een gedeelte van mijn factuur en anders had die korting er bij moeten staan

 

 

robinjoo19_0-1638694110880.png

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

vreemd

zou het kunnen dat je een oudere voorwaarde hebt waardoor het goedkoper is 

wel 10 euro verschil best veel

NiiCksz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier het zelfde als u. Allang geen goeie verbinding met het modem. En telkens weer terug naar fabrieksinstellingen zetten en ik wil wel graag weten hoezo dan ook niet echt een kortingsmogelijkheid van me abbo ik heb ook telkens weer terug te horen gekregen dat ik niet in aanmerking voor de actie van jullie kom maar ik ga nu niet in de acceptatie van het niet te doen krijgen gaan nadat ik de tekst hier gelezen heb ,  ik ook recht op korting op mijn abbo heb vind dat absoluut geen nette manier waarop ik behandel wordt erg lastig maar zeker weten oneerlijk 

Uitgelicht topic