1
Vraag
2
Reacties
Aryan1977

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Korting Vodafone na upgraden pakket

Beste mensen,


Wij overwegen om van TV Start naar TV Complete over te stappen.  Ons internetpakket willen we ongewijzigd laten, dat bevalt prima. 


Wat ik niet (goed) kan achterhalen, is wat er gebeurt met de korting die wij hebben aangezien mijn vrouw en ik allebei een Vodafone abonnement hebben.  Blijft de korting of vervalt deze?  Kan iemand mij dat vertellen?

 

Vriendelijke groeten,

 

Aryan Blok 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Aryan1977 

Lang verhaal kort er zal niks veranderen aan de Vodafone kant. 

Er kan gekozen worden voor een Kids pakket of Ziggo Sport Totaal of Movies en Series L 

 

Als er al voor een tv pakket is gekozen zal ook daaraan niks mogen veranderen.

 

Ter herhaling aan de Vodafone abonnementen mag niks merkbaar veranderen. De korting die er nu is zal blijven bestaan.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Eigenlijk meer een Vodafone vraag, maar als jullie beide apart een Vodafone abonnement hebben dan krijg je € 5,- korting op je abonnement van Vodafone en een TV Pakket, Movies en Series als je naar TV Complete gaat kan je Movies en Series op XL zetten en je vrouw kan Ziggo Safe Online kiezen of Ziggo Sport Totaal of het Kids Pakket. En je krijgt dubbele data, ik heb zelf 10+10 bij Vodafone.

 

De korting geld niet op het abonnement van Ziggo.

 

Maar upgraden naar TV Complete gaat via Mijn Ziggo door in te loggen op www.ziggo.nl naar de rechter bovenhoek en daar zie Mijn Ziggo, log in met je gegevens en ga naar Producten dan naar Televisie en klik op wijzig Abonnement.

 

Extra deals via Vodafone is via Vodafone te regelen, kan via My Vodafone of in de App van Vodafone.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Aryan1977 

Lang verhaal kort er zal niks veranderen aan de Vodafone kant. 

Er kan gekozen worden voor een Kids pakket of Ziggo Sport Totaal of Movies en Series L 

 

Als er al voor een tv pakket is gekozen zal ook daaraan niks mogen veranderen.

 

Ter herhaling aan de Vodafone abonnementen mag niks merkbaar veranderen. De korting die er nu is zal blijven bestaan.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Zie ook Exclusieve deal voor Vodafone klanten Krijg korting, volop extra voordelen en een welkomstcadeau Dat... 

 

En Internet & TV Complete 

 

Hopelijk kan deze informatie zorgen voor de juiste informatie.

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Het is wel handig om door te geven waar je als klant aan moet voldoen om voor die Exclusieve Deal in aanmerking te komen. Neem de actievoorwaarden dus ook door 🙂 Ze worden niet voor niets vermeld! 

 

Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe Ziggo internet klanten Lees alle actievoorwaarden.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Dank je voor je de vermelding @Pineapple 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

"Movies en Series als je naar TV Complete gaat kan je Movies en Series op XL zette"

Bij de combinatie Vodafone Ziggo komt automatisch de mogelijkheid om een pakket te kiezen in Mijn Ziggo zichtbaar en je krijgt er een mail over.

 

Movies en Series XL zit niet in TV Complete en zit alleen bij TV MAX of tegen extra betaling voor Movies en Series XL.

Movies en Series XL is er niet als keuze pakket als je Vodafone en Ziggo hebt.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

@Bert  wel via Vodafone als je kiest standaard is L maar je kon hem toen op XL zetten. Dan vervallen wel je andere opties. Mijn text klopte niet helemaal. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Dave! Je maakt toch geen keuze bij Vodafone?

Want die verwijzen je door naar Ziggo volgens deze Vodafone pagina:

Volop extra voordelen | Vodafone en Ziggo

 

Het extra pakket moet je toch kiezen in Mijn Ziggo?

Zo staat het op de website:

Gratis extra tv-pakket | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Heren  @Bert  en @Dave!  Dat is allemaal niet van belang. De vraag is heel eenvoudig het antwoord ook een wijziging van het TV pakket aan de Ziggo kant heeft geen invloed aan de Vodafone kant. Alleen als het Ziggo abonnement wordt opgezegd heeft dat invloed. Verder niet.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Het is wij hebben in 2016 toen we de MBXL kregen, ik zou het echt niet meer weten, heb in 2019 gigantische Tia in de rug en 45 black out gehad ben echt veel kwijt aan geheugen. Belangrijkste is wat klant nu kan en ik heb alles en hoe geen idee meer van. @Bert  Ik moet antwoordt schuldig blijven

Aryan1977
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste mensen,


Dank, ik weet voldoende!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic