1
Vraag
2
Reacties
DJN

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling van Vodafone en Ziggo abonnement

Beste Ziggo, ik zie dat mijn abonnement nog niet is gekoppeld aan het Vodafone abonnement wat ik enige tijd geleden heb afgesloten. Hiermee heb ik dan geen mogelijkheid om gebruik te maken van de voordelen die voor beide abonnementen hier aan gekoppeld zijn. Ik heb dit al eerder met een medewerker van Ziggo telefonisch besproken maar blijkbaar kan dit niet worden opgelost. Graag advies.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @DJN. Is het inmiddels gelukt? Vanaf hier zie ik de gratis extra's onder jouw abonnement actief staan, het moet dus mogelijk zijn om een gratis zenderpakket te kiezen. Dit kan je doen volgens de aanwijzingen van @RoWi.

De gratis extra's vanuit Vodafone zoals de dubbele data en korting op jouw abonnement gaan automatisch, hiervoor hoef je niets te doen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Wat zie je dan als je inlogt op MijnZiggo?

Wat zie je als je inlogt op My Vodafone? Als je inlogt op My Vodafone en er staat dat je korting krijgt omdat je ook Ziggo klant bent moet het gekoppeld zijn. Als het goed is moet je dan via MijnZiggo kunnen kiezen voor Movies&SeriesL, Kids pakket of Ziggo Sport Totaal

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het enige wat van belang is dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan en dat moet exact overeenkomen.

Is er vanuit Ziggo nog geen bericht ontvangen dat er een pakket kon worden gekozen? Normaliter kan het tot twee weken duren.

Zoals aangegeven via de Mijn Ziggo omgeving kan het pakket worden gekozen.

https://www.ziggo.nl/vodafone/campagne/gratis-tv-pakket

 

 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @DJN. Is het inmiddels gelukt? Vanaf hier zie ik de gratis extra's onder jouw abonnement actief staan, het moet dus mogelijk zijn om een gratis zenderpakket te kiezen. Dit kan je doen volgens de aanwijzingen van @RoWi.

De gratis extra's vanuit Vodafone zoals de dubbele data en korting op jouw abonnement gaan automatisch, hiervoor hoef je niets te doen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic