1
Vraag
2
Reageer en help mee
pjho

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling Ziggo Vodafone account

Voor mijn nieuwe Vodafone nr en app heb ik mijn emailadres gebruikt en vervolgens gekoppeld met Ziggo. Had ik dit maar niet gedaan. Als ik nu wil inloggen bij Ziggo Go vraagt hij m'n nieuwe gebruikersnaam (m'n email). Maar als ik hiermee zou inloggen, ben ik al m'n opgenomen programma's kwijt. Weet iemand een oplossing, want nergens op de site van Ziggo of Vodafone staat hoe je de accounts weer kunt ontkoppelen.

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9763Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

als het goed is blijven de opnames van de mediabox next gewoon beschikbaar 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @pjho 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Aan het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo moet inderdaad een medewerker te pas komen. Het koppelen van de accounts zorgt ervoor dat je voor beide accounts één en dezelfde inlog krijgt. Zoals @anoniemforum al aangeeft heeft dit verder geen invloed op de opnames. Deze blijven gewoon beschikbaar. Mocht je alsnog de accounts willen ontkoppelen, dan geef je maar een gil. Dan regel ik dit voor je.

pjho56

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vanmorgen contact gehad met Ziggo en het ontkoppelen is in gang gezet en duurt 2 dagen. Dus wacht ik even af.

Overigens dat het geen consequenties zou hebben voor de opnames waag ik te betwijfelen. Immers zodra ik in Ziggo Go de nieuwe gebruikersnaam invul (emailadres) geeft hij de waarschuwing dat alle opgeslagen opnames zullen worden verwijderd.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @pjho56,

Fijn dat je al contact hebt gehad en dat het Mijn Ziggo account hersteld wordt. Dit zou overigens geen gevolgen mogen hebben voor de bewaarde cloud opnames. 
Zodra je opnieuw een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt moeten de opnames weer terug te zien zijn in Ziggo Go of op www.ziggogo.tv in de map “Bewaard”. 
Laat je weten of het allemaal gelukt is? 

pjho56

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is helemaal gelukt en ben prima geholpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic