1
Vraag
2
Reacties
gjstroom

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Koppelen van het F1 account lukt niet

Ik heb begin van de middag ESPN Eredivisie en Ziggo Sport Totaal afgesloten. De zenders 401-406 en 421-423 werken gewoon dat is gelukt, maar tot nu toe lukt het niet om mijn F1TV account te koppelen met mijn Ziggo account.

Hoe lang duurt dit normaal ? In het onderstaande bericht wordt over een uur gesproken...

 

Ik krijg het volgende te zien:

SORRY We vinden je abonnement niet

Om gratis een F1 TV Pro abonnement te nemen, heb je wel een abonnement op Ziggo Sport Totaal bij Ziggo nodig. We kunnen nu geen actief Ziggo Sport Totaal pakket vinden.


Vandaag aangevraagd?


Controleer of de zender Ziggo Sport Racing op kanaal 404 al actief is op je mediabox en in Ziggo GO (ziggogo.tv of de apps).


Kanaal 404 nog niet actief? Het kan een uur duren tot de aanvraag volledig verwerkt is door onze systemen. Probeer het daarom later nog eens.


Tot die tijd kijk je Formule 1 uiteraard ook via kanaal 14 op je televisie of via Ziggo GO.


Heb je nog niet het juiste abonnement? Klik dan hier voor meer informatie. Of heb je hulp nodig, neem dan contact op met Ziggo via ziggo.nl/contact

 

Ik heb deze stappen gevolgd: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/f1-tv-pro

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gjstroom
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het abonnement had ik rond 13:00 afgelsoten, nu om 20:30 lukt het om F1 TV te koppelen.

Dus dat uurtje moet je wel wat ruim nemen...

Bekijk in context

2 Reacties 2
gjstroom
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het abonnement had ik rond 13:00 afgelsoten, nu om 20:30 lukt het om F1 TV te koppelen.

Dus dat uurtje moet je wel wat ruim nemen...

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @gjstroom,

Dat uurtje duurde zo te lezen wat langer dan gebruikelijk 😉 
Fijn dat je geduld uiteindelijk wel is beloond.

Veel kijkplezier 🍿

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic