1
Vraag
2
Reageer en help mee
jamzvf

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen nieuwe Vodafone account met oude Ziggo account wil maar niet lukken

Ik ben al jarenlang klant bij Ziggo voor Internet en TV. Laatst heb ik via Belsimpel mijn telefoonnummer ook over laten zetten naar een nieuw abonnement bij Vodafone. Ik zou dan €25 per maand gaan betalen voor mobiele telefonie (mits ik een Ziggo abonnement zou hebben).

Nu heeft de omzetting van mijn nummer inmiddels plaatsgevonden en ik heb een My Vodafone account aangemaakt. Het lukt mij echter met geen mogelijkheid om mijn accounts te koppelen en om zo gebruik te kunnen maken van de voordelen die daar bij horen.

Op het moment suprême krijg ik telkens een melding dat de SMS code verlopen zou zijn. Bijzonder, want ik krijg überhaupt geen SMS en er is ook helemaal geen invulveld voor een SMS code.

jamzvf_0-1672916369867.png

Gevolgd door:

jamzvf_1-1672916426652.png

Ik heb eigenlijk geen zin om hier weer een half uur voor aan de telefoon te moeten gaan hangen, dus ik hoop dat dit via het forum ook opgepakt kan worden.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63524Posts
  • 4389Oplossingen
  • 16851Likes

Je hoeft de 2 niet samen te voegen om van de voordelen gebruik te kunnen maken.

Als in beide abonnementen exact hetzelfde adres staan, dan krijg je vanzelf een mail als de voordelen actief worden en je een keuze kunt maken uit de pakketten, dat kan tot 2 weken duren.

Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

Een Ziggo moderator kan kijken wat er mis gaat met de koppeling.

Zet de inlognaam van Mijn Ziggo en de inlognaam van Mijn Vodafone achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator gelijk kijken wat er moet gebeuren.

Zij komen hier binnenkort langs.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemiddag @jamzvf

Welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je ons platform hebt gevonden 🙂

Om gebruik te maken van de gratis extra's hoef je de accounts niet aan elkaar te koppelen zoals @Bert ook al aangeeft.

Je kan wel eerst inloggen in Mijn Ziggo en daar kiezen voor account - account uitbreiden en vervolgens Vodafone toevoegen. Zo kun je vervolgens met 1 inlog op beide profielen inloggen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 366Oplossingen
  • 885Likes

Hoi @jamzvf
Is het uiteindelijk nog gelukt, zijn je Mijn Ziggo- en My Vodafone account nu gekoppeld?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic