1
Vraag
2
Reacties
Bob3

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Koppelen nieuw klantnummer aan Mijn Ziggo

Ik ben 1,5 jaar geleden naar KPN gegaan (uitproberen glasvezel) en nu weer terug bij Ziggo. Alles verliep goed totdat na 1,5 dag gehele verbinding internet eruit ging. 2 chatversies gehad, alle kabeles intussen 3-4 x gecontroleerd mbv chatmedewerkers...foto's gestuurd etc. Modem bleef offline. Gisteravond deed het geheel weer. Tot heden geen probleem, dus wil mijnziggo installeren.  Normale registratie gedaan en bleek al gekoppeld te zijn aan mijn KPNmail wat ik niet wil. WW was er ook, maar ik weet dat niet. Opgevraagd WW en rest > geen mail.  Code gevraagd>>geen mail.  Al met al wordt je steeds terug verwezen naar aanvragen vergeten etc.   Ik wil graag dat het geheel gereset gaat worden, zodat ik met klantnummer eigen inlog kan maken.

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons
20 Reacties 20
Bob3
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hé Vincent,  inloggen is gelukt.  Dank je wel .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic