jmvanwessem
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen Ziggo en Vodafone

Ik heb zojuist mijn ziggo en vodafone accounts gekoppeld (dat ik al lang had gedaan geloof ik, maar ineens was dat niet meer het geval) en ik kan sindsdien niet meer (goed) inloggen. Ik kom alleen maar een in een scherm waar ik wachtwoord en dergelijken kan veranderen, maar ik kan nergens mijn facturen of abonnementen meer inzien (zie bijlage met screenshot). Het normale mijn.ziggo scherm is volledig verdwenen.

 

Wat is er gebeurd en kunnen jullie mij helpen?

5 Reacties 5
Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4416Reacties
  • 423Oplossingen
  • 1316Likes

Hi @jmvanwessem, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat het niet werkte. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega die alles opnieuw bij langs is gelopen en het heeft opgelost, top! Mocht je nog tegen iets aanlopen, horen we het graag!

wstrockens
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb hetzelfde probleem kan iemand mij helpen svp

 

 

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4416Reacties
  • 423Oplossingen
  • 1316Likes

Hi @wstrockens,

 

Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd 🙂

Ronand
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb hetzelfde probleem kan iemand mij svp ook helpen?

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1897Reacties
  • 244Oplossingen
  • 327Likes

Ik zie dat mijn collega Jiri net heeft gereageerd in het topic dat je hier zelf voor hebt aangemaakt, @Ronand. Ik raad je aan om daar te reageren, om alles overzichtelijk te houden 😉 

Uitgelicht topic