1
Vraag
2
Reacties
ZigNZag

Level 9
  • 293Posts
  • 1Oplossingen
  • 102Likes

Komt er een Blackfriday aanbieding voor bestaande klanten ?

Ik ben benieuwd: komt er nog een blackfriday aanbieding voor bestaande klanten via mijn ziggo?

 

Vorig jaar kreeg je 9 maanden korting ipv van 6 maanden op een 12 maanden contract.

13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Hatolex

Level 16
  • 1704Posts
  • 52Oplossingen
  • 1141Likes

@ZigNZag moment, even mij glazen bol pakken. 🙂

ZigNZag
Topicstarter
Level 9
  • 293Posts
  • 1Oplossingen
  • 102Likes

@Hatolex Hahaha, wellicht heeft een moderator van Ziggo antwoord mocht je hem kwijt zijn. 😆

Sjaqie

Level 10
  • 437Posts
  • 14Oplossingen
  • 136Likes

We krijgen 10% korting op de internetsnelheid 🤣

RoBink

Level 6
  • 110Posts
  • 5Oplossingen
  • 44Likes

Inderdaad een interessante vraag.  Enige tijd geleden had ik contact met de retentie afdeling voor het verlengen van mijn abonnement.

Ik vond het een te mager voorstel wat mij werd geboden.  Aan het einde van het gesprek liet mevrouw zich ontvallen dat er waarschijnlijk meer mogelijk is tijden eens black friday actie, net als vorig jaar.  Duidelijk een meer ervaren medewerker had ik aan de telefoon.  Ik heb dus nog even geduld en haak daar dan eventueel op in, mits het waar zou zijn.

Na die datum bepaal ik of verlenging er bij ziggo voor mij wel of niet in zit of dat het een overstap gevalletje naar glasvezel wordt.

Los daarvan is er zo langzamerhand ook weer een moment voor het verhogen van de snelheid, maar lees er verder niets over.  En de truc een paar maanden later met verhogen van de prijs. Kortom, het worden spannende weken…….😀

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 641Posts
  • 52Oplossingen
  • 292Likes

Hi @ZigNZag

Dat is een hele goede vraag wat betreft Black Friday. Hierover is alleen nog helemaal niks bekend. Je kunt natuurlijk altijd onze website en overige social kanalen in de gaten houden 😉 

ZigNZag
Topicstarter
Level 9
  • 293Posts
  • 1Oplossingen
  • 102Likes

@Roland Heb je zelf intussen al iets gezien? Ik nog niet

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1154Posts
  • 111Oplossingen
  • 485Likes

@ZigNZag Nee, hier is ook nog niets bekend gemaakt. De Socials zijn je beste optie, hiermee bedoelen we Twitter, Facebook en Instagram. Dit gaat vaak geleidelijk met de interne communicatie.

Pasi

Level 19
  • 10829Posts
  • 512Oplossingen
  • 6011Likes

@ZigNZag  schreef:

@Roland Heb je zelf intussen al iets gezien? Ik nog niet


En ook al zal een Ziggo mod toevallig wel iets weten, dan nog zal die dat niet vertellen. Want iedere aanbieding/korting kost Ziggo geld en dat wil Ziggo natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen. Dus ieder gerucht dat er een aanbieding aankomt, zal de kop worden ingedrukt, zodat iedereen die een abonnement wil nemen, deze nu neemt ( met de huidige prijzen ) en niet wacht totdat een aanbieding actief is.

Maar, het zal mij ook niets verbazen dat Ziggo een kortings actie voor haar huidige ( trouwe ) klanten zo min mogelijk publiciteit geeft. Want iedereen die daarvan gebruikt maakt, gaat Ziggo dan minder betalen dan hij/zij nu al doet !


Wij als klanten kunnen elkaar natuurlijk wel helpen, door op het moment dat er werkelijk meer informatie is m.b.t. een kortings actie voor ( trouwe ) klanten, dit hier op dit forum te ( blijven ) vermelden en zo dat topic 'bovenaan' te houden ( bumpen ). Dat natuurlijk met een zinnige reactie m.b.t. dat topic en/of die aanbieding, want daarvan kan niemand iets zeggen/schrijven.

 

Hatolex

Level 16
  • 1704Posts
  • 52Oplossingen
  • 1141Likes

@Pasi , je fantasie is weer met je op de loop gegaan lees ik. Je redenatie is ook behoorlijk krom,  ziggo start een actie en hoopt vervolgens op zo weinig mogelijk respons, dan zou ik zeggen start dan geen actie. Een moderator zou er geen melding van doen, hoe weet je dat, of is dat een aanname.

 

Maar ja, die komen wel vaker in je bijdrage voorbij😁

Pineapple

Level 16
  • 2063Posts
  • 194Oplossingen
  • 861Likes
Pasi

Level 19
  • 10829Posts
  • 512Oplossingen
  • 6011Likes

@Hatolex  schreef:

.... Je redenatie is ook behoorlijk krom,  ziggo start een actie en hoopt vervolgens op zo weinig mogelijk respons, dan zou ik zeggen start dan geen actie...

Nee hoor. We hebben het hier over een kortings actie voor huidige klanten en niet voor nieuwe klanten !


11.png


Ziggo wil alles aan bestaande klanten verkopen, als het maar meer geld oplevert en niet minder. Want al die kortings acties voor nieuwe klanten moeten toch ergens door betaald worden.


Iedereen kent ze wel of heeft ze wel gezien of gehoord. Reclame op zaterdag en/of zondag, dat bedrijf XYZ een aanbieding en/of korting heeft en dat dát de hele afgelopen ( ! ) week het geval was, terwijl zondag de laatste actie dag is.
Zo kan zo'n bedrijf wel zeggen/schrijven dat ze allerlei grote klanten acties hebben, terwijl de response op die acties ( gezien de korte tijd van bekendheid ) juist toch minimaal is.

Pasi

Level 19
  • 10829Posts
  • 512Oplossingen
  • 6011Likes

@Ryan  schreef:

...Nee, hier is ook nog niets bekend gemaakt...


 

En nog geen 2 uur later duikt er al wel een webpagina op.


@Pineapple  schreef:

https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday



A.png

@Pineapple: TOP 👍 !!!

Pineapple

Level 16
  • 2063Posts
  • 194Oplossingen
  • 861Likes

Ik dacht, dit moet gedeeld worden. Verder is het afwachten en speculeren. Eerlijk is eerlijk, ben ook zeer benieuwd naar wat er uit de hoge hoed van Ziggo getoverd zal worden. Spannend hoor! In ieder geval, graag gedaan hoor @Pasi