Ik ben benieuwd: komt er nog een blackfriday aanbieding voor bestaande klanten via mijn ziggo?
Vorig jaar kreeg je 9 maanden korting ipv van 6 maanden op een 12 maanden contract.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@ZigNZag moment, even mij glazen bol pakken. 🙂
@Hatolex Hahaha, wellicht heeft een moderator van Ziggo antwoord mocht je hem kwijt zijn. 😆
We krijgen 10% korting op de internetsnelheid 🤣
Inderdaad een interessante vraag. Enige tijd geleden had ik contact met de retentie afdeling voor het verlengen van mijn abonnement.
Ik vond het een te mager voorstel wat mij werd geboden. Aan het einde van het gesprek liet mevrouw zich ontvallen dat er waarschijnlijk meer mogelijk is tijden eens black friday actie, net als vorig jaar. Duidelijk een meer ervaren medewerker had ik aan de telefoon. Ik heb dus nog even geduld en haak daar dan eventueel op in, mits het waar zou zijn.
Na die datum bepaal ik of verlenging er bij ziggo voor mij wel of niet in zit of dat het een overstap gevalletje naar glasvezel wordt.
Los daarvan is er zo langzamerhand ook weer een moment voor het verhogen van de snelheid, maar lees er verder niets over. En de truc een paar maanden later met verhogen van de prijs. Kortom, het worden spannende weken…….😀
Hi @ZigNZag,
Dat is een hele goede vraag wat betreft Black Friday. Hierover is alleen nog helemaal niks bekend. Je kunt natuurlijk altijd onze website en overige social kanalen in de gaten houden 😉
@Roland Heb je zelf intussen al iets gezien? Ik nog niet
@ZigNZag Nee, hier is ook nog niets bekend gemaakt. De Socials zijn je beste optie, hiermee bedoelen we Twitter, Facebook en Instagram. Dit gaat vaak geleidelijk met de interne communicatie.
@ZigNZag schreef:@Roland Heb je zelf intussen al iets gezien? Ik nog niet
En ook al zal een Ziggo mod toevallig wel iets weten, dan nog zal die dat niet vertellen. Want iedere aanbieding/korting kost Ziggo geld en dat wil Ziggo natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen. Dus ieder gerucht dat er een aanbieding aankomt, zal de kop worden ingedrukt, zodat iedereen die een abonnement wil nemen, deze nu neemt ( met de huidige prijzen ) en niet wacht totdat een aanbieding actief is.
Maar, het zal mij ook niets verbazen dat Ziggo een kortings actie voor haar huidige ( trouwe ) klanten zo min mogelijk publiciteit geeft. Want iedereen die daarvan gebruikt maakt, gaat Ziggo dan minder betalen dan hij/zij nu al doet !
Wij als klanten kunnen elkaar natuurlijk wel helpen, door op het moment dat er werkelijk meer informatie is m.b.t. een kortings actie voor ( trouwe ) klanten, dit hier op dit forum te ( blijven ) vermelden en zo dat topic 'bovenaan' te houden ( bumpen ). Dat natuurlijk met een zinnige reactie m.b.t. dat topic en/of die aanbieding, want daarvan kan niemand iets zeggen/schrijven.
@Pasi , je fantasie is weer met je op de loop gegaan lees ik. Je redenatie is ook behoorlijk krom, ziggo start een actie en hoopt vervolgens op zo weinig mogelijk respons, dan zou ik zeggen start dan geen actie. Een moderator zou er geen melding van doen, hoe weet je dat, of is dat een aanname.
Maar ja, die komen wel vaker in je bijdrage voorbij😁
@Hatolex schreef:.... Je redenatie is ook behoorlijk krom, ziggo start een actie en hoopt vervolgens op zo weinig mogelijk respons, dan zou ik zeggen start dan geen actie...
Nee hoor. We hebben het hier over een kortings actie voor huidige klanten en niet voor nieuwe klanten !
Ziggo wil alles aan bestaande klanten verkopen, als het maar meer geld oplevert en niet minder. Want al die kortings acties voor nieuwe klanten moeten toch ergens door betaald worden.
Iedereen kent ze wel of heeft ze wel gezien of gehoord. Reclame op zaterdag en/of zondag, dat bedrijf XYZ een aanbieding en/of korting heeft en dat dát de hele afgelopen ( ! ) week het geval was, terwijl zondag de laatste actie dag is.
Zo kan zo'n bedrijf wel zeggen/schrijven dat ze allerlei grote klanten acties hebben, terwijl de response op die acties ( gezien de korte tijd van bekendheid ) juist toch minimaal is.
@Ryan schreef:...Nee, hier is ook nog niets bekend gemaakt...
En nog geen 2 uur later duikt er al wel een webpagina op.
@Pineapple schreef:https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday
@Pineapple: TOP 👍 !!!
Ik dacht, dit moet gedeeld worden. Verder is het afwachten en speculeren. Eerlijk is eerlijk, ben ook zeer benieuwd naar wat er uit de hoge hoed van Ziggo getoverd zal worden. Spannend hoor! In ieder geval, graag gedaan hoor @Pasi
Misschien wordt komende week wat meer bekend ?
Ik heb nu zowel Ziggo ( coax ) als Odido ( glasvezel ), dus twijfel ik of ik Ziggo wil aanhouden. Een behoorlijke korting zou e.e.a. beslist makkelijker maken.
@Pasi schreef:Misschien wordt komende week wat meer bekend ?
Ik heb nu zowel Ziggo ( coax ) als Odido ( glasvezel ), dus twijfel ik of ik Ziggo wil aanhouden. Een behoorlijke korting zou e.e.a. beslist makkelijker maken.
Houd er wel rekening mee dat het hooguit iets voor nieuwe klanten betreft. Ik kan mij niet heugen dat er ooit Black Friday acties zijn gedaan voor bestaande klanten, waar in het start bericht naar wordt verwezen een dergelijke korting bij een contract verlenging klinkt niet echt bekend.
Ps @Pasi blijkbaar gebruik je Ziggo nog graag voor de Rugby wedstrijden of heb je Ziggo Sport Totaal al besteld bij Odido?
Vorig jaar heb ik als bestaande klant van start naar elite ge upgrade met black friday. De aanbieding was 9 maanden 10 euro korting op elite. Als ik dit nu zou doen zou het 6 maanden 10 euro korting zijn;
een extra voordeel van 30 euro dus op een jaar bovenop de 60.
Ik ben benieuwd of het dit jaar weer zo is, of wellicht een groter korting bedrag op 6 maanden.
Dus internet staat nu bij mij op lite, zodat ik ook een aanbod krijg. Downgraden werkt sowieso goed als je een nieuw kortingsaanbod wilt. Nu kan ik bijvoorbeeld voor 6 maanden 10 korting kiezen en hoop dat het 9 maanden 10 korting wordt.
Helder dat is dus iets wat Ziggo waarschijnlijk een jaar geleden heeft geïntroduceerd voor bestaande klanten, vandaar dat het mij weinig zegt.
De kans dat dit vanwege klantbehoud weer gebeurd is dan redelijk groot.
De groene concullega heeft weinig bijzonders voor bestaande klanten enkel kortingen op entertainment/streamdiensten.
@Garihd schreef:
De groene concullega heeft weinig bijzonders voor bestaande klanten enkel kortingen op entertainment/streamdiensten.
Dat is toch flink meer dan ik ooit vanuit Ziggo heb mogen ontvangen 🤐. Het is dus per klant verschillend hoe je ervaringen zijn.
Verwacht niet dat er Black Friday deals voor bestaande klanten gaat komen, waarom zou Ziggo dat doen?
@HBO Fan Misschien omdat ze het vorig jaar ook gedaan hebben,
mits het ook iets opgeleverd heeft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.