1
Vraag
2
Reacties
SteefPijls

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kom steeds terug in mijn ziggo omgeving

Beste,

 

Ik kom steeds terug op de mijn ziggo omgeving. 
Bijvoorbeeld:
Ik wil een extra smart aanvragen (of in ieder geval meer info over), wanneer ik op de volgende link  https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/extra-digitale-ontvangers op "ga verder" wil klikken, kom ik in mijn ziggo omgeving (zie foto), maar gaat die niet door naar de pagina voor meer info over bijv. de smart card. 

Dit zelfde probleem ervaar ik ook wanneer ik in de ESPN app, via Watch naar een zender wil kijken. Ook dan moet ik inloggen mijn mijn ziggo account en kom ik enkel in mijn ziggo omgeving en gaat die niet verder naar de zender om te kunnen bekijken. 

 

Ik ervaar dit probleem zowel op mijn laptop (in verschillende browsers) als ook op mijn telefoon. 

Is er een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef Pijls

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil aan dit bericht toevoegen dat het probleem is verholpen nadat mijn ziggo en vodafone account zijn losgekoppeld van elkaar! 
Ik kan nu weer ESPN Watch kijken en kom niet meer enkel in de mijn ziggo omgeving! 
Het heeft even geduurd, maar fijn dat het weer werkt! Dank daarvoor!

Bekijk in context

18 Reacties 18
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @SteefPijls

Goed dat je dit bij ons voorlegt. Het moet super frustrerend zijn om steeds weer in dit scherm uit te komen.

Wat gebeurt er als je rechtsbovenin op "Naar Mijn Ziggo" klikt? Mocht je dan nog niet op de goede pagina uitkomen, mag je opnieuw de link volgen en moet je automatisch doorgaan naar Mijn Ziggo.

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt 🙂

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik blijf op hetzelfde scherm terechtkomen. Ook wanneer ik op mijn ziggo klik en daarna de link nogmaals probeer. Continu dezelfde pagina (zie foto originele bericht). Zowel met ESPN Watch als ook bij ziggo links wanneer ik inlog met mijn account. Ik kom niet op de pagina waar ik uit hoor te komen.

 

Is het een idee dat iemand met me kan meekijken wat er gebeurd? 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat hardnekkig zeg! 

Ik vraag mij in dat geval af of je met de juiste gegevens inlogt. 
Je hebt voor Mijn Ziggo een gebruikersnaam. Geen e-mailadres. Wanneer jij inlogt met een e-mailadres, is dat het probleem. Je logt dan namelijk in op met jouw My Vodafone gegevens. Zo doende kom je niet verder.

Kun je jouw gebruikersnaam eens in jouw profiel toevoegen, zodat ik deze kan controleren? Alleen moderators kunnen deze informatie zien.
Wat gebeurt er wanneer je hier rechtstreeks inlogt?

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reactie. 

Ik log inderdaad in met mijn e-mail adres. Als ik mijn gebruikersnaam opvraag (door middel van klantnummer en adresgegevens), dan krijg ik een mail met mijn gebruikersnaam. Echter is deze gebruikersnaam ook mijn e-mail adres?!

Gaat het hier mis?

Ik heb mijn adresgegevens in mijn account toegevoegd, wellicht kun je vanuit hier meer zien? Of kan ik een screenshot doorsturen van de mail welke ik van Ziggo ontvang?

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ziggo account en my vodafone account zijn overigens aan elkaar gekoppeld. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Aha! Als je account gekoppeld is aan Vodafone, dan kun je inloggen met je My Vodafone gegevens. Lukt dat wel? En zie je ook in je My Vodafone app dat hij gekoppeld is met je Mijn Ziggo account?

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja inloggen lukt wel, alleen kom ik niet verder dan de pagina na het inloggen (zie bijlage). Ik kom niet op de pagina terecht waar ik uit moet komen. Niet bij espn watch als ook bij de ziggo paginas.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Vraagje heb je een zakelijk abbo?  Mocht je die niet hebben werkt dat niet. 

Anders zou ik eens proberen de coockies te verwijderen. Wil soms wel eens helpen.

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thnx voor het meedenken, heb geen zakelijk abbo. Cookies ook al eens verwijderd, ervaar het probleem op verschillende devices.

Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als je geen zakelijk abonnement hebt zit je verkeerd, die pagina is voor zakelijke klanten.

Voor particulieren is ''tijdelijk''  geen Extra Mediabox beschikbaar .

 

 

Heb je dit adres gebruikt voor ''mijn ziggo''?

https://www.ziggo.nl

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat om die pagina, en ik snap dat ik verkeerd zit. Het gaat om het probleem wat ik ervaar op inderdaad ziggos sites via de normale ziggo website. En voor mij nog belangrijker, ik kan geen espn watch kijken want zodra ik heb ikgelogd kom ik op de pagina (zie foto eerste bericht) terecht. Ik kom niet tot het kijken van zenders waar ik wel voor betaal.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

Inderdaad erg irritant, @SteefPijls. Het is wel zaak dat we 100% zeker weten dat je de juiste gegevens gebruikt. Heeft het trouwens eerder wel goed gewerkt? En test je het ook op meerdere browers? Speelt dit op meer apparaten? 

Hier vind je nog weetjes over de juiste software en systeemvereisten. Kom je er dan alsnog niet uit? Dan horen we het graag. 

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jacob,

 

dank voor je reactie. Ik log in met mijn gebruikersnaam, in mijn geval mijn e-mail adres omdat mijn ziggo account en vodafone account aan elkaar zijn gekoppeld. 

 

Als ik bijvoorbeeld op deze community inlog, log ik ook in met mijn e-mail adres. Ik kom dan ook weer eerst op die (inmiddels frustrerende) pagina (zie bijlage). Als ik vervolgens op "vorige pagina" klik dan ben ik wel ingelogd. 

 

Ik heb dit geprobeerd op meerdere browsers. Mijn android toestel (S20) is helemaal up to date en voldoe aan de gestelde software eisen. Heb gebeurd op ieder device wat ik gebruik (laptop en telefoon). 

 

Voorheen heeft het wel gewerkt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super sorry voor de late reactie, @SteefPijls! Je hebt al een hele hoop getest en ook met verschillende apparaten, toch blijft het probleem aanhouden. In de afgelopen anderhalve week is er geen verandering in gekomen? Zo niet, dan moeten we nu echt iets gaan aanpakken.

SteefPijls
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Marije,

 

Dank voor de reactie. De problemen zijn nog steeds onveranderd helaas. Zijn er nog zaken die we kunnen proberen? 

 

Ik hoor het graag,

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@SteefPijls ik ben eens gaan kijken aan de 'achterkant' van dit systeem, maar ik kan keurig inloggen en zie al de informatie staan zoals die in je Mijn Ziggo moet staan.

Het lijkt me dan ook niet account-gerelateerd, want anders had ik hetzelfde moeten zien. Ervaar je dit ook als je ergens buitenshuis, dus bijvoorbeeld bij een familielid of kennis, inlogt via deze link? In een privébericht stuur ik je de gebruikersnaam die je dient te gebruiken, ik hoor graag hoever je komt! 😉

Steef Pijls

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jacob,

 

Ik zie dat ik prive berichten krijg van Jamyla, echter is mijn account op jullie verzoek losgekoppeld (vodafone en ziggo). Ik heb daarom een nieuwe inlog moeten maken, ik kan daarom ook niet mijn ontvangen privé berichten lezen. Kunnen de berichten nu naar dit account gestuurd worden?

Steef Pijls

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil aan dit bericht toevoegen dat het probleem is verholpen nadat mijn ziggo en vodafone account zijn losgekoppeld van elkaar! 
Ik kan nu weer ESPN Watch kijken en kom niet meer enkel in de mijn ziggo omgeving! 
Het heeft even geduurd, maar fijn dat het weer werkt! Dank daarvoor!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic