1
Vraag
2
Reacties
robinjoo19test

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kom niet bij mijn oude Community account

help mij

ik ben het robinjoo19 expert hier samenvoegen van my vodafone en mijn ziggo is een grote puinhoop geworden waardoor ik een geheel nieuwe mijn ziggo aan moest maken en dus mijn oude profiel kwijt ben het gaat om dit profiel

@Bert @Dave! iemand help mij ik wil mijn oude account niet kwijt hoe kan ik dit het beste oplossen liefst ga ik terug naar een normale niet mijn ziggo login methode 

 

ook kon ik mijn email adres wat eindigt op gmail niet gebruiken dus nu tijdelijk een nieuw community aangemaakt met ziggo email adres

 

 

https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/110105

dit is mijn profiel 

 

 

ik ben nog tijdelijk ingelogd met robinjoo19 aangezien dat in een cookie sessie ziet maar die blijft niet eeuwig 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb de puin ruimers een seintje gegeven. Door grote drukte duurt het langer voor er een reactie komt.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @robinjoo19test, @MR_CHIP,

 

ik ben het robinjoo19 expert
Dat is precies wat een imposter zou zeggen 😉 Ik heb de accounts omgewisseld, je komt via Mijn Ziggo als het goed is nu weer bij robinjoo19 uit.

Bekijk in context

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

yay het is gelukt

Bekijk in context

8 Reacties 8
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dit is dus mijn oude account niet meer gekoppeld aan de mijn ziggo van bovenstaand account

 

dankzij cookies ben ik nog deels ingelogd op dit account

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien @tobiastheebe of wie dan ook een seintje geven richting de mods ik wil niet dat mijn account verloren gaat 

al vind ik het natuurlijk ook niet leuk dat mijn opnames weg zijn als iemand zegt ik verwijder de mijn vodafone dan ga ik er niet vanuit dat mijn ziggo opeens niet meer bestaat 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb de puin ruimers een seintje gegeven. Door grote drukte duurt het langer voor er een reactie komt.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Zo te zien werkt je oude account weer, na 5 uur terug 😁 @MR_CHIP 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dankzij cookies zodra ik uitlog kan ik niet inloggen

dus ik zou graag robinjoo19 losgekoppeld zien van de zwevende mijn ziggo waarop ik niet meer kan inloggen omdat die verwijderd was, moest ik nieuwe mijn ziggo aanmaken en kon ik niet inloggen op robinjoo19 en moest ik nieuwe aanmaken dat is robinjoo19test

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @robinjoo19test, @MR_CHIP,

 

ik ben het robinjoo19 expert
Dat is precies wat een imposter zou zeggen 😉 Ik heb de accounts omgewisseld, je komt via Mijn Ziggo als het goed is nu weer bij robinjoo19 uit.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

yay het is gelukt

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mooi zo. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic