help mij
ik ben het robinjoo19 expert hier samenvoegen van my vodafone en mijn ziggo is een grote puinhoop geworden waardoor ik een geheel nieuwe mijn ziggo aan moest maken en dus mijn oude profiel kwijt ben het gaat om dit profiel
@Bert @Dave iemand help mij ik wil mijn oude account niet kwijt hoe kan ik dit het beste oplossen liefst ga ik terug naar een normale niet mijn ziggo login methode
ook kon ik mijn email adres wat eindigt op gmail niet gebruiken dus nu tijdelijk een nieuw community aangemaakt met ziggo email adres
https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/110105
dit is mijn profiel
ik ben nog tijdelijk ingelogd met robinjoo19 aangezien dat in een cookie sessie ziet maar die blijft niet eeuwig
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de puin ruimers een seintje gegeven. Door grote drukte duurt het langer voor er een reactie komt.
Hi @robinjoo19test, @MR_CHIP,
ik ben het robinjoo19 expert
Dat is precies wat een imposter zou zeggen 😉 Ik heb de accounts omgewisseld, je komt via Mijn Ziggo als het goed is nu weer bij robinjoo19 uit.
yay het is gelukt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit is dus mijn oude account niet meer gekoppeld aan de mijn ziggo van bovenstaand account
dankzij cookies ben ik nog deels ingelogd op dit account
misschien @tobiastheebe of wie dan ook een seintje geven richting de mods ik wil niet dat mijn account verloren gaat
al vind ik het natuurlijk ook niet leuk dat mijn opnames weg zijn als iemand zegt ik verwijder de mijn vodafone dan ga ik er niet vanuit dat mijn ziggo opeens niet meer bestaat
Ik heb de puin ruimers een seintje gegeven. Door grote drukte duurt het langer voor er een reactie komt.
Zo te zien werkt je oude account weer, na 5 uur terug 😁 @MR_CHIP
dankzij cookies zodra ik uitlog kan ik niet inloggen
dus ik zou graag robinjoo19 losgekoppeld zien van de zwevende mijn ziggo waarop ik niet meer kan inloggen omdat die verwijderd was, moest ik nieuwe mijn ziggo aanmaken en kon ik niet inloggen op robinjoo19 en moest ik nieuwe aanmaken dat is robinjoo19test
Hi @robinjoo19test, @MR_CHIP,
ik ben het robinjoo19 expert
Dat is precies wat een imposter zou zeggen 😉 Ik heb de accounts omgewisseld, je komt via Mijn Ziggo als het goed is nu weer bij robinjoo19 uit.
yay het is gelukt
Mooi zo. 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.