Hallo. Ik kreeg een factuur van mijn nieuwe abonnement (omdat ik de next mini heb gekregen) waar 2 klantnummers opstaan mijn oude 66..../38........ Want ja, in Mijn Ziggo kan ik dat wel zien. Kan dit ook de reden zijn dat ik niet alles in Mijn Ziggo zie?
Wat betekent dit? Om mezelf maar antwoord te geven zie ik dat het 2e nummer een vodafone klantnummer is wat met een 3 begint. Ik heb geen vodafone account. Ra Ra ????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Christa1
Scherp opgemerkt en ik snap dat dit vragen oplevert. Zoals je hebt gemerkt heeft de factuur sowieso een geheel nieuwe layout. Het tweede nummer achter je klantnummer heeft voor jou als klant verder geen betekenis en is technisch van aard. Het hoort bij het klantnummer dat je al had en het is geen tweede of extra klantnummer. Geen zorgen, je blijft dus ook gewoon je bestaande Mijn Ziggo account gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
had je eerst een next ?
in dat geval heb je een nieuwe abonnement met next mini,
het omruilen van een next naar een next mini in bestaand abonnement is helaas niet mogelijk
Ik had een mediabox xl, die ging kapot. Maar als ik een nieuw mijn ziggo account aanmaak moet ik mijn oude klantnummer invoeren.
vreemd dat je een nieuwe abonnement (klantnummer) hebt
inplaats van het abonnement aangepast naar een tv next (mini) pakket,
een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic
@anoniemforum Dit is onjuist. Een next kan gewisseld worden naar een next mini, mits er 19.95 eenmalige kosten worden betaald. Andersom is inderdaad niet mogelijk.
het omruilen van een next naar next mini is niet mogelijk
zie reactie van moderator https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Ziggo-Next-omruilen-voor-Next-Mini/m-p/1245884/highlight/true...
mediabox xl omruilen naar next (mini) is uiteraard wel mogelijk mits ook internet van Ziggo wordt afgenomen
Hi @Christa1
Scherp opgemerkt en ik snap dat dit vragen oplevert. Zoals je hebt gemerkt heeft de factuur sowieso een geheel nieuwe layout. Het tweede nummer achter je klantnummer heeft voor jou als klant verder geen betekenis en is technisch van aard. Het hoort bij het klantnummer dat je al had en het is geen tweede of extra klantnummer. Geen zorgen, je blijft dus ook gewoon je bestaande Mijn Ziggo account gebruiken.
Ik wil even zeggen dat ik bovenstaand persoon ben. Door fouten bij ziggo kon ik ook niet meer in de community komen en heb ik een nieuw account moeten aanmaken. Dat was nog een heel ding omdat ik in mijn ziggo geen mail adressen kon aanmaken omdat ik al 7 weken er niet mee kan werken. Kan inloggen en de facturen bekijken en daarmee houdt het op. Het zou wel fijn zijn als je op een makkelijke manier contact kon opnemen met de community. Kreeg van de helpdesk een mailadres van de community maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Hi @Chrissy1,
Ik zie dat mijn collega je Mijn Ziggo account verwijderd heeft. Omdat je Community account gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account, is met die actie ook je Community account verwijderd. Heb je inmiddels weer een volledig werkend Mijn Ziggo account? En wil je uiteindelijk weer je "oude" gebruikersnaam Christa1 gebruiken hier op de Community?
Bedankt. Mijn Ziggo werkt nog steeds niet zoals het hoort, dus daar moet ik mijn 'engelengeduld' nog maar even voor gebruiken. Kreeg vanmorgen weer dezelfde fout. En laat die gebruikersnaam maar zo. Dat werkt in ieder geval wel, dus ik neem geen risico.....
Bedankt voor je update @Chrissy1 Ik snap dat je dit liever werkend houdt, het is ook prima om het zo te laten. Omtrent je bestelling heb ik zojuist in je andere topic gereageerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.