Vraag
Reacties
Oplossing
Christa1
Level 3

Klantnummer

Hallo. Ik kreeg een factuur van mijn nieuwe abonnement (omdat ik de next mini heb gekregen) waar 2 klantnummers opstaan mijn oude 66..../38........ Want ja, in Mijn Ziggo kan ik dat wel zien. Kan dit ook de reden zijn dat ik niet alles in Mijn Ziggo zie?

Wat betekent dit? Om mezelf maar antwoord te geven zie ik dat het 2e nummer een vodafone klantnummer is wat met een 3 begint. Ik heb geen vodafone account. Ra Ra ????

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Christa1 

Scherp opgemerkt en ik snap dat dit vragen oplevert. Zoals je hebt gemerkt heeft de factuur sowieso een geheel nieuwe layout. Het tweede nummer achter je klantnummer heeft voor jou als klant verder geen betekenis en is technisch van aard. Het hoort bij het klantnummer dat je al had en het is geen tweede of extra klantnummer. Geen zorgen, je blijft dus ook gewoon je bestaande Mijn Ziggo account gebruiken. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

had je eerst een next ?

in dat geval heb je een nieuwe abonnement met next mini,

het omruilen van een next naar een next mini in bestaand abonnement is helaas niet mogelijk 

 

0 Kudos
Christa1
Level 3
Topicstarter

Ik had een mediabox xl, die ging kapot. Maar als ik een nieuw mijn ziggo account aanmaak moet ik mijn oude klantnummer invoeren. 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

vreemd dat je een nieuwe abonnement (klantnummer) hebt

inplaats van het abonnement aangepast naar een tv next (mini) pakket,

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

0 Kudos
Yent
Level 4

@anoniemforum Dit is onjuist. Een next kan gewisseld worden naar een next mini, mits er 19.95 eenmalige kosten worden betaald. Andersom is inderdaad niet mogelijk.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

het omruilen van een next naar next mini is niet mogelijk 

zie reactie van moderator https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Ziggo-Next-omruilen-voor-Next-Mini/m-p/1245884/highlight/true...

IMG_5127.jpeg

mediabox xl omruilen naar next (mini) is uiteraard wel mogelijk mits ook internet van Ziggo wordt afgenomen

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Christa1 

Scherp opgemerkt en ik snap dat dit vragen oplevert. Zoals je hebt gemerkt heeft de factuur sowieso een geheel nieuwe layout. Het tweede nummer achter je klantnummer heeft voor jou als klant verder geen betekenis en is technisch van aard. Het hoort bij het klantnummer dat je al had en het is geen tweede of extra klantnummer. Geen zorgen, je blijft dus ook gewoon je bestaande Mijn Ziggo account gebruiken. 

Chrissy1
Level 4

Ik wil even zeggen dat ik bovenstaand persoon ben. Door fouten bij ziggo kon ik ook niet meer in de community komen en heb ik een nieuw account moeten aanmaken. Dat was nog een heel ding omdat ik in mijn ziggo geen mail adressen kon aanmaken omdat ik al 7 weken er niet mee kan werken. Kan inloggen en de facturen bekijken en daarmee houdt het op. Het zou wel fijn zijn als je op een makkelijke manier contact kon opnemen met de community. Kreeg van de helpdesk een mailadres van de community maar daar kreeg ik geen antwoord op.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Chrissy1

Ik zie dat mijn collega je Mijn Ziggo account verwijderd heeft. Omdat je Community account gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account, is met die actie ook je Community account verwijderd. Heb je inmiddels weer een volledig werkend Mijn Ziggo account? En wil je uiteindelijk weer je "oude" gebruikersnaam Christa1 gebruiken hier op de Community?

Chrissy1
Level 4

Bedankt. Mijn Ziggo werkt nog steeds niet zoals het hoort, dus daar moet ik mijn 'engelengeduld' nog maar even voor gebruiken. Kreeg vanmorgen weer dezelfde fout. En laat die gebruikersnaam maar zo. Dat werkt in ieder geval wel, dus ik neem geen risico.....

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je update @Chrissy1 Ik snap dat je dit liever werkend houdt, het is ook prima om het zo te laten. Omtrent je bestelling heb ik zojuist in je andere topic gereageerd.