Nick8919
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klantnummer en postcode worden niet herkend bij aanmaken Mijn Ziggo..

Hallo ik heb bij jullie een nieuw pakket afgesloten en nu kreeg ik een mail dat ik nog een extra zender pakket kan kiezen omdat  ik ook vodafone heb. Hiervoor dien ik een ‘Mijn Ziggo Account’ aan te maken. Deze geeft mij de melding dat klantnummer / adresgegevens niet overeenkomen.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Heb mijn adresgegeven ook hier op mijn profiel gezet!

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Nick

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi
Expert
Expert
  • 3154Reacties
  • 178Oplossingen
  • 1058Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


Soms kan het even ( enkele dagen ) duren, voordat uw gegevens door alle Ziggo systemen zijn overgenomen en daardoor andere opties beschikbaar komen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi
Expert
Expert
  • 3154Reacties
  • 178Oplossingen
  • 1058Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


Soms kan het even ( enkele dagen ) duren, voordat uw gegevens door alle Ziggo systemen zijn overgenomen en daardoor andere opties beschikbaar komen.

Bekijk in context

Nick8919
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt nu weer wel!

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3239Reacties
  • 294Oplossingen
  • 584Likes

Hi @Nick8919

Welkom op onze Community! Goed dat het probleem intussen is opgelost en thanks voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan zien we je graag terug 

Uitgelicht topic