Hallo,
Al zoveel jaar trouwe klant bij Ziggo…
de service van Ziggo had ik iets professioneler ingeschat.
Het begon afgelopen week met een kapotte horizon box.
Ik heb contact gehad met de klantenservice, en kreeg een “nieuwe” thuisgestuurd.
wat schets mijn verbazing…ik krijg een gereviseerde horizon box. Ik ging ervan uit dat ik met de tijd mee zou gaan en een media box next zou krijgen.
weer contact gehad, ik krijg uiteindelijk een media box next, maar moet nu wel €0,50 per maand meer betalen…raar…omdat ziggo gaat vernieuwen moet ik betalen…
desbetreffende klantenservice medewerker vroeg mij ook naar mobiel telefonie gebruik.
momenteel zit ik met gezin met 3 ‘alles onbeperkt’ abonnementen bij Tele2. Er werd mij een voorstel gedaan om over te stappen naar Vodafoon, een leuke aanbieding zou ik kunnen krijgen. 3 ‘alles onbeperkt’ abonnementen voor €24 per maand per abonnement. Ik vroeg om een vrijblijvende offerte, maar dat kon niet bij Ziggo.
Ik wil zien wat ik koop, maar dat kon niet, dus ik bedankte.
Een half uurtje later werd ik terug gebeld door dezelfde medewerker, zijn supervisor had meegeluisterd vertelde de medewerker…en die concludeerde dat hij verkeerd gehandeld had…
Ik zou alsnog een offerte krijgen, en als goedmakertje een jaar lang gratis espn.
vandaag heb ik maar teruggebeld naar Ziggo dat ik nog geen offerte had gekregen en nog geen espn.
Deze medewerker vertelde mij dat hij mij abonnementen kon leveren voor €27,50.per stuk per maand. En dat €24 echt niet mogelijk was. Het aanbod van een jaar espn was hem ook niet bekend.
belachelijk!!!!!
Telefoon gesprekken met klantenservice worden opgenomen…luister het eens terug wat de eerste medewerker mij aangeboden heeft!
Dit is helaas onmogelijk…
Ik voel me flink bedonderd door de klantenservice!
Zo gaat men om met klanten van het eerste uur…
Geen woorden voor!
mooie aanbiedingen geven…en daarna van niets meer weten…
goed bezig Ziggo!