Ron6

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice klacht!!!

Hallo,

Al zoveel jaar trouwe klant bij Ziggo…

de service van Ziggo had ik iets professioneler ingeschat.

Het begon afgelopen week met een kapotte horizon box. 
Ik heb contact gehad met de klantenservice, en kreeg een “nieuwe” thuisgestuurd.

wat schets mijn verbazing…ik krijg een gereviseerde horizon box. Ik ging ervan uit dat ik met de tijd mee zou gaan en een media box  next zou krijgen.

weer contact gehad, ik krijg uiteindelijk een media box next, maar moet nu wel €0,50 per maand meer betalen…raar…omdat ziggo gaat vernieuwen moet ik betalen…

desbetreffende klantenservice medewerker vroeg mij ook naar mobiel telefonie gebruik.

momenteel zit ik met gezin met 3 ‘alles onbeperkt’ abonnementen bij Tele2. Er werd mij een voorstel gedaan om over te stappen naar Vodafoon, een leuke aanbieding zou ik kunnen krijgen. 3 ‘alles onbeperkt’ abonnementen voor €24 per maand per abonnement. Ik vroeg om een vrijblijvende offerte, maar dat kon niet bij Ziggo.

Ik wil zien wat ik koop, maar dat kon niet, dus ik bedankte.

Een half uurtje later werd ik terug gebeld door dezelfde medewerker, zijn supervisor had meegeluisterd vertelde de medewerker…en die concludeerde dat hij verkeerd gehandeld had…

Ik zou alsnog een offerte krijgen, en als goedmakertje een jaar lang gratis espn.

vandaag heb ik maar teruggebeld naar Ziggo dat ik nog geen offerte had gekregen en nog geen espn.

Deze medewerker vertelde mij dat hij mij  abonnementen kon leveren voor €27,50.per stuk per maand. En dat €24 echt niet mogelijk was. Het aanbod van een jaar espn was hem ook niet bekend. 
belachelijk!!!!!

Telefoon gesprekken met klantenservice worden opgenomen…luister het eens terug wat de eerste medewerker mij aangeboden heeft!

Dit is helaas onmogelijk…

Ik voel me flink bedonderd door de klantenservice! 
Zo gaat men om met klanten van het eerste uur…

Geen woorden voor!

mooie aanbiedingen geven…en daarna van niets meer weten…

goed bezig Ziggo!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ron6
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Rikst,

bedankt voor het toevoegen van Ziggo Sport Totaal.

wat betreft de 3 mobiele abonnementen komen we samen niet verder.

Ik blijf wel bij Tele2!

topic kan gesloten worden, bedankt iedereen voor de reacties.

Ron.

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Gesprekken worden bijna altijd overal opgenomen om de dienstverlening te verbeteren, maar even vaak vraag ik me af of men er wel wat mee doet. Dat geld dus niet alleen voor Ziggo, maar voor zeer veel bedrijven, waar men niets lijkt te leren door de jaren heen. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey @Ron6 en welkom hier op de Community, 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier jouw ongenoegen uit. Wat rot dat de communicatie en acties van mijn collega's zo tegenstrijdig zijn en deze simpelweg niet worden nagekomen. Daarnaast ben je er dan ook nog zoveel tijd aan kwijt en geen steek verder gekomen. Ik ga mijn best doen om voor opheldering te zorgen.

Allereerst, het klopt dat je een vervangende Mediabox XL krijgt op het moment dat je huidige Mediabox XL stuk is en geen Mediabox Next. Je krijgt een mediabox in bruikleen die bij jouw abonnement hoort. Door je abonnement over te zetten naar het nieuwe portfolio, krijg je wel en Mediabox Next in bruikleen. Dit abonnement is inderdaad € 0,50 duurder, je gaat een nieuw jaarcontract aan en je betaald eenmalig € 19,95. Ik zie dat mijn collega dit eenmalige bedrag voor je heeft kunnen kwijtschelden, fijn! 

Wat betreft het mobiele abonnement, je mag zeker meer van ons verwachten. Deze beloftes schiet je niks mee op, ik heb direct feedback voor mijn collega aangemaakt. Sorry dat dit zo is gelopen! Helaas is dit hetzelfde voor de toezegging wat betreft 1 jaar ESPN, deze optie behoort niet tot 1 van de mogelijkheden die we hebben. Omdat ik het oprecht rot vind en wel graag wat voor je wil (en wat dit betreft ook kan) betekenen hierin, bied ik je aan om 3 maanden Ziggo Sport Totaal of Movies & Series XL actief te zetten. Dit loopt automatisch af na deze 3 maanden dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Laat maar weten of en zo ja, met welk van de 2 ik je blij kan maken. 

Zijn er verder nog zaken onduidelijk, schroom niet en vraag het hier! We helpen graag. 

Ron6
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Mariska,

Allereerst bedankt voor je snelle reaktie.

Ik waardeer de excuses, en ben ook zeer benieuwd met welk aanbod Ziggo komt, wat betreft de mobiel abonnementen.

Achteraf kan ik zeggen dat ik spijt heb dat ik niet in zee ben gegaan met de eerste collega van jou, degene die mij de aanbiedingen deed.

Dan was dit alles niet nodig geweest, maar had ik wel 3 nieuwe mobiel abonnementen, èn een jaar ESPN gehad…want dat kon dan hoogstwaarschijnlijk wel geregeld worden…

Ik vind 3 maanden Ziggo sport totaal dan ook maar een slap aftreksel van het eerder aangeboden.

groet Ron.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Ron6 en dank voor jouw reactie. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik verwacht dat je, wanneer je was ingegaan op het aanbod van mijn collega, van een koude kermis was thuisgekomen. Vandaar ook de terechte feedback aan deze collega van Mariska, de mogelijkheid is er niet en dit had ook niet gerealiseerd kunnen worden. 

Vooropgesteld ben ik blij dat je nu het gewenste abonnement hebt i.c.m de Mediabox Next. Wat betreft ESPN kan ik je geen aanbod doen, omdat deze optie simpelweg er niet is. Wel kan ik mij voorstellen dat je het verschil tussen 3 maanden en 12 maanden een zenderpakket relatief groot vind. Ik ben dan ook bereid om je 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal of Movies & Series XL te bieden, maar dit is het maximale wat ik kan doen. 

Ron6
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica,

Dank voor je reaktie.

Deels kunnen we het nu afronden.

Ik ga akkoord met 6 maanden Ziggo sport totaal.

Een ander deel blijft nog onbeantwoord, ik zie graag een aanbod voor 3 mobiele telefoon abonnementen.

Jouw collega Mariska, is van mening dat jullie daar meer mee kunnen dan gedaan voorstel.

(Zie reaktie Mariska)

Ik zie je reaktie graag tegemoet.

Ron.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

"Een ander deel blijft nog onbeantwoord, ik zie graag een aanbod voor 3 mobiele telefoon abonnementen.

Jouw collega Mariska, is van mening dat jullie daar meer mee kunnen dan gedaan voorstel.

(Zie reaktie Mariska)"

 

Mariska "Wat betreft het mobiele abonnement, je mag zeker meer van ons verwachten."


Ik vermoed dat ze bedoelde dat je meer van de communicatie mag verwachten, want Ziggo kan je geen aanbod doen voor mobiele abonnementen, dat kan alleen iemand van Vodafone en die zijn hier nu niet aanwezig op dit forum, zij hebben hun eigen forum en contact mogelijkheden.

Welkom - Vodafone Community

Ron6
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Bert,

Waarom kan Ziggo klantenservice mij tijdens een informatief gesprek dan wel proberen een product te verkopen..?

Dat ze samenwerken met Vodafoon is mij duidelijk, en als je samenwerkt vind ik dat ze in dit geval ook wel moeite mogen doen om een passende oplossing te bieden.

Ze weten je wel iets “ aan te smeren”, maar blijkbaar alleen als standaard blijft…

Ik verwacht in deze dan ook wel iets meer inspanning van Ziggo.

Ron.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

"Waarom kan Ziggo klantenservice mij tijdens een informatief gesprek dan wel proberen een product te verkopen..?"

Omdat dat dat een verkoopafdeling is, die in beide systemen bestellingen kan doen en contracten mogen aanbieden, buiten de standaard om, maar Ziggo en Vodafone op zich, kunnen en mogen dat voor elkaars producten niet.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Ron

Ik heb zojuist 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal voor je toegevoegd. De zenders zullen na 24 uur werken. 

 

Sorry dat het bericht van Mariska een verkeerde verwachting bij je heeft opgewekt, zij bedoelde inderdaad dat je een betere communicatie mag verwachten. Meer dan het laatste aanbod van € 27,50 kunnen we je niet bieden. 

Ron6
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Rikst,

bedankt voor het toevoegen van Ziggo Sport Totaal.

wat betreft de 3 mobiele abonnementen komen we samen niet verder.

Ik blijf wel bij Tele2!

topic kan gesloten worden, bedankt iedereen voor de reacties.

Ron.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Graag gedaan en wie weet kan er in de toekomst nog eens een overstap plaatsvinden. Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier met Ziggo Sport Totaal.

Uitgelicht topic