Observator

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice/chat heeft verzocht om hier te vragen, dat afdeling retentie contact met mij opneemt.

Onderwerp spreekt voor zich.

Mijn gegevens zijn bij Ziggo al jaren bekend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

afdeling retentie dien je zelf contact mee op te nemen, dat gaat niet hierlangs. Mogelijk kunnen wij met je meekijken wat er mis gaat?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

afdeling retentie dien je zelf contact mee op te nemen, dat gaat niet hierlangs. Mogelijk kunnen wij met je meekijken wat er mis gaat?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

De kunt de afdeling retentie ook zelf bereiken: Bedenktijd en annuleren | Klantenservice | Ziggo

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

@Bert Dat is de afdelingen voor annuleringen binnen bedenktijd, niet retentie. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Tjeerd85 In mijn beleving is dit ook de afdeling retentie, want b.v. de ruil van een Next mini naar een Next moet via de afdeling retentie en je kunt ook zelf bellen met dit nummer gaven de moderators aan.

Uitgelicht topic