1
Vraag
2
Reacties
Karley

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Klacht over niet kunnen beschikken over gratis HBO max

Hallo, ik ben een klacht over mijn gratis abonnement van HBO max dat ik een tijdje geleden heb ontvangen als nieuwe klant van Ziggo. Dit HBO abonnement werkt inmiddels al meer dan 3 weken niet en alle gesprekken met de helpdesk hebben mij niet verder geholpen, hoe vriendelijk de helpdesk medewerkers ook zijn. Klaarblijkelijk is is er een technisch probleem dat ik ook wel op de community heb gelezen. Als bedrijf Ziggo is het natuurlijk niet klantvriendelijk dat er geen alternatieve oplossing wordt aangeboden als er nu al zo veel weken geen technische oplossing gevonden is.

Die alternatieve oplossing is eerder genoemd maar ik herhaal die nogmaals: regel dat klanten alsnog een een nieuw HBO max abonnement kunnen aanvragen en  betaal als Ziggo deze factuur. Doe dat wel dusdanig dat een klant niet eerst weer allerlei administratie moet doen of het bedrag moet voorschieten. Kortom, kom als bedrijf nu in actie en zorg dat klanten krijgen waar ze recht op hebben. 

 

 

90 Reacties 90
Meldingen
Aan Uit
Karley
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Lycke  ik weet niet wat je bedoelt. Ik heb geprobeerd toegang te krijgen tot HBO op mijn tv en mijn telefoon en kreeg exact hetzelfde resultaat, dat wil zeggen dat ik GEEN ABONNEMENT heb.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6285Likes

Het abonnement staat wel actief.   Er zijn hier, zoals je vast en zeker gezien hebt, meer klanten die problemen ervaren met streamingsdiensten maar bij deze klanten is de situatie anders dan bij jou. Vandaar dat we toch echt verder moeten zoeken naar wat er precies fout gaat bij jou. 
Wat ik bedoel; je kunt de HBO app via je tv openen, maar ook via de mediabox. Ga maar eens naar kanaal 156. Ik hoor graag of je hier in dezelfde loop komt. 

tarougie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Vincent Bij mij werkt HBO Max ook al een paar maanden niet en krijg ik ook altijd de melding dat ik geen abonnement heb als ik inlog. Zou je misschien mij ook kunnen helpen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

@tarougie Balen dat ook jij hier problemen mee ondervindt! Uit een snelle check blijkt dat HBO op 02-04-204 is komen te vervallen. Uiteraard is dat veel te vroeg en niet conform je 12 maanden promotie.

In dit geval voer ik de 12 maanden HBO Max opnieuw voor je op zodat de abonnementsregel '12 maanden gratis HBO Max' weer onder je klantnummer actief staat. Je krijgt vervolgens een mail om HBO Max te activeren. Wil je dit proberen? 

Mocht het activeren niet slagen, dan zet ik je gegevens door omtrent het niet kunnen activeren van de promotiecode. 

tarougie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Vincent hij doet het weer, dankje!

Karley
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Lycke Ik heb nog steeds hetzelfde probleem als ik naar kanaal 156 ga.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6285Likes

He verdorie, @Karley. Ik heb echt alles hier nogmaals nagekeken en ben er met een specialist ook nog bij langs gelopen, maar aan onze kant lijkt er echt niets te zijn wat verkeerd staat. Alles zou echt moeten werken. 
Het lijkt erop dat het abonnement aan de kant van HBO zelf gedeactiveerd is. Zou je eens met hen contact willen opnemen hierover? 

Karley
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Lycke hoi. Bedankt voor je reactie.

Ik heb al met HBO gesproken, maar zij konden mij niet helpen. Ze zeiden dat het probleem bij Ziggo ligt, aangezien het abonnement door hen wordt afgesloten.

Dus de frustratie blijft...

wewanl

Level 16
  • 2623Posts
  • 23Oplossingen
  • 1014Likes

JCompenseeert Ziggo je nu het zolang al niet werkt?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2170Posts
  • 200Oplossingen
  • 1515Likes

Hi @Karley, ik zie dat we hier al een tijdje niets van ons hebben laten horen, sorry. Het probleem wat bij jou speelt ligt nog steeds bij ons onder de loep en we checken geregeld hoe het ervoor staat. Excuses dat het zo lang duurt allemaal. Als ik een update heb zal ik het uiteraard met je delen.

Karley
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo. Bedankt voor het geven van feedback. Ja, het is een eeuwigheid geleden en ik begrijp niet waarom het zo lang duurt om het probleem op te lossen. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt!