Hallo, ik ben een klacht over mijn gratis abonnement van HBO max dat ik een tijdje geleden heb ontvangen als nieuwe klant van Ziggo. Dit HBO abonnement werkt inmiddels al meer dan 3 weken niet en alle gesprekken met de helpdesk hebben mij niet verder geholpen, hoe vriendelijk de helpdesk medewerkers ook zijn. Klaarblijkelijk is is er een technisch probleem dat ik ook wel op de community heb gelezen. Als bedrijf Ziggo is het natuurlijk niet klantvriendelijk dat er geen alternatieve oplossing wordt aangeboden als er nu al zo veel weken geen technische oplossing gevonden is.
Die alternatieve oplossing is eerder genoemd maar ik herhaal die nogmaals: regel dat klanten alsnog een een nieuw HBO max abonnement kunnen aanvragen en betaal als Ziggo deze factuur. Doe dat wel dusdanig dat een klant niet eerst weer allerlei administratie moet doen of het bedrag moet voorschieten. Kortom, kom als bedrijf nu in actie en zorg dat klanten krijgen waar ze recht op hebben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zelfde probleem hier. In Januari heb ik alles werkend gehad met HBO MAX, Allen kreeg ik kort geleden dat mijn abbo expired was. Vreemd want ik had 12 mnd gratis toegang bij HBO max met hetzelfde mailadres als ik bij Ziggo mijn account heb. Ik bellen met Ziggo waar mij werd verteld dat ik op dec1 of andere manier bij mijn producten geen 12 mnd gratis Ziggo meer had staan. Dit hebben ze gisteren 17 April weer toegevoegd. Maar, als ik nu weer inlog bij HBO krijg ik de melding dat mijn abbo verlopen is en dat ik een nieuw maand of jaar abbo kan afsluiten. Echter is er ook een andere optie om in te loggen via de login pagina van HBO: 'koppelen via provider'. Als ik hier op klik dan heb ik de keuze om Ziggo, KPN of Odido te kiezen. Ik verwacht dat er bij de keuze Ziggo een api call naar Ziggo gaat om mijn account te checken. Helaas, allen Ziggo.nl wordt geopend, en daar blijft het bij......
Ik heb 30 min met HBO aan de lijn gehangen, die me naar Ziggo verwijzen. Daarna met Ziggo gebeld, waar mij werd verteld dat meerdere klanten dezelfde issues hebben sinds Maart. Ik hoop dat ze bij Ziggo snel met een passende oplossing komen met duidelijke te volgen stappen. Naar wat rondgekeken hebben in Mijn Ziggo, onder mijn producten zag ik ergens dat mijn hbo max abbo ingaat op 18-05-2024, ipv 18-04-2024 (vandaag) want ik belde gisteren (17 April).
Als dit te lang gaat duren dan sluit ik een maand abbo af en declareer ik de kosten wel.
Als dit te lang gaat duren dan sluit ik een maand abbo af en declareer ik de kosten wel.
ziggo zal die kosten niet dekken veel suc6
Er werd mij al bevestigd via de telefoon door Ziggo dat ik evt de maandelijkse abbo kosten kan declareren......
@Brownie71 schreef:Er werd mij al bevestigd via de telefoon door Ziggo dat ik evt de maandelijkse abbo kosten kan declareren......
bijzonder hier op het forum wordt al weken geroepen dat dit niet gedaan wordt
Ik vind het niet netjes van Ziggo dat ze klanten van alles beloven als je een nieuw abonnement neemt, maar het daarna niet nakomt.
Het regent klachten over deze en vergelijkbare aanbiedingen.
@MR_CHIP > Als bij elk tegenstrijdig bericht vanuit Ziggo je klomp breekt, dan kan je beter ander schoeisel nemen 🤣
Ziggo los dit aub snel op, het duurt te lang.
Verstrek duidelijke instructies per email aan alle klanten die 12 mnd gratis abbo hebben. Houdt er rekening mee dat er klanten zijn die nog geen HBO account hebben, en klanten zoals ik die het al werkend hebben gehad tussen Jan en Maart 2024. Vermeld de juiste stappen ook in het forum.
Hey all.
In dit topic hebben veel mensen zich gemengd in de zaak, waardoor ik (ik ben maar gewoon eerlijk) een beetje kwijt ben wie nu met welk probleem kampt. Mocht je dus willen dat ik nog dingen voor je nakijk; meld het hier nog even onder. Ik hoor graag om welke dienst het gaat, of het eerder wel gewerkt heeft (en zo ja; per wanneer niet meer) en bij welke stap je vastloopt. Bedankt!
@Brownie71 . Jouw zaak is doorgezet naar de juiste afdeling, maar helaas lijkt het nog niet opgelost. Er wordt nog aan gewerkt.
Kan ik je in de tussentijd blij maken met 3 maanden gratis extra zenders? Dit wordt automatisch geactiveerd en na de 3 maand ook automatisch gestopt. Je kunt kiezen uit Ziggo Sport Totaal, Ziggo Kids, ESPN, Film1 en TV-plus. Ik hoor graag van je 🙂
bedankt @Lycke voor de update, ik heb wel interesse in de 3 maanden Ziggo Sport Totaal.
bedankt @Lycke voor de update, ik heb wel interesse in de 3 maanden Ziggo Sport Totaal.
Ja graag
Dag @Brownie71, ik ga dit direct voor je regelen. Je ontvangt van mij een e-mail ter bevestiging 🙂
@Welmoed kan ook de gratis hbo max niet gebruiken wat is er voor compensatie mogelijk
Ik heb vanaf het begin (25 november 2023) hbo max niet kunnen activeren. Ze hebben van alles geprobeerd van verwijderen, opnieuw toevoegen etc. Op dit moment zou hbo max niet meer gekoppeld moeten zijn, maar zie ik deze wel onder de te beheren streamingsdiensten (niet onder te bestellen). Via de activeer link krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen en geen toegang heb tot hbo max.
Ze hebben toen wel sky showtime gekoppeld, maar heb deze voor de zekerheid nog niet geactiveerd omdat ik graag hbo max wil en niet sky show time. Beide is ook prima, maar dat leek toen niet te kunnen (kregen error's).
Enig idee hoe lang dit nog gaat duren? En kan ik sky show time gewoon activeren zonder dat ik dan straks krijg te horen dat ik geen hbo max meer kan krijgen?
Dag @Momo90, ook jij kampt al behoorlijk lang met dit activatie probleem lees ik. Super zuur, sorry! Kan je een screenshot sturen van de melding die je te zien krijgt zodra je op de activatie link klikt?
Ook wil ik je vragen om je Community profiel aan te vullen met je postcode en huisnummer. Op die manier kan ik je dossier erbij pakken en zien hoe het ervoor staat.
Ik kreeg zelf dit aanbod
Heb de gegevens toegevoegd aan mijn account.
Ik krijg deze melding zodra ik op de activate mail klik:
Bedankt voor je gegevens!
Hm. HBO staat nu helemaal niet onder je producten, zie ik. Ik ga kijken of ik dit nu kan toevoegen. Ik kom hier later vandaag op terug! (ook op het stukje sst)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.