Hallo, ik ben een klacht over mijn gratis abonnement van HBO max dat ik een tijdje geleden heb ontvangen als nieuwe klant van Ziggo. Dit HBO abonnement werkt inmiddels al meer dan 3 weken niet en alle gesprekken met de helpdesk hebben mij niet verder geholpen, hoe vriendelijk de helpdesk medewerkers ook zijn. Klaarblijkelijk is is er een technisch probleem dat ik ook wel op de community heb gelezen. Als bedrijf Ziggo is het natuurlijk niet klantvriendelijk dat er geen alternatieve oplossing wordt aangeboden als er nu al zo veel weken geen technische oplossing gevonden is.
Die alternatieve oplossing is eerder genoemd maar ik herhaal die nogmaals: regel dat klanten alsnog een een nieuw HBO max abonnement kunnen aanvragen en betaal als Ziggo deze factuur. Doe dat wel dusdanig dat een klant niet eerst weer allerlei administratie moet doen of het bedrag moet voorschieten. Kortom, kom als bedrijf nu in actie en zorg dat klanten krijgen waar ze recht op hebben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je ook al een klacht indienen voor iets wat je gratis krijgt?
Vreemde omschrijving.
Dat je niet blij bent dat een gratis dienst niet werkt kan ik mij voorstellen.
En gratis dan betaal je toch niet dus zal het ook niet in rekening gebracht worden op de factuur.
@puppie Schreef: Kun je ook al een klacht indienen voor iets wat je gratis krijgt?
Ja waarom zou dat niet kunnen? Als Ziggo je lokt als nieuwe klant met een 12 maanden gratis HBO pakket, dan wil je toch ook gewoon dat het werkt. En als dat niet gebeurt dan is het toch logisch dat je daar over klaagt
@DON PAPA schreef:@puppie Schreef: Kun je ook al een klacht indienen voor iets wat je gratis krijgt?
Ja waarom zou dat niet kunnen? Als Ziggo je lokt als nieuwe klant met een 12 maanden gratis HBO pakket, dan wil je toch ook gewoon dat het werkt. En als dat niet gebeurt dan is het toch logisch dat je daar over klaagt
Zo krijgt Ziggo een gratis klacht.
Maar idd als je wat belooft dan moet je dat ook waarmaken (ook al is het gratis).
@Karley Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
ieder zijn gedachte er over of het een klacht is voor een gratis product, zoals ik al schreef een vreemde omschrijving.
Je bent teleurgesteld en dan wil je meteen een klacht indienen.
Probeer het eerst hier eens op te lossen. Zoals in vele andere topics wordt er wel eens negatief over de helpdesk gesproken, gelukkig in dit geval niet.
Maar de oplossing komt toch straks hier bij een van de medewerkers uit.
En je komt niet alleen voor een gratis HBO naar ziggo. Als je dat zou willen dan zou ik toch eerder voor een bon van een of ander warenhuis gaan, iets met een bol of zo.
En toch mooi dat karley zelf al typt dat hij/zij een klacht is.
Maar ik dwaal af...het probleem is nog niet opgelost en klagen tegen de grote macht ziggo.......niemand die er van wakker ligt.
Zeg Karley, heb je zelf dit pakket moeten activeren, heb je hier een email van gehad, of zou Ziggo dit regelen ?
Mocht het het eerste zijn, dan heb je dit via de link (streamingdiensten beheren) geprobeerd door in te loggen via Mijn Ziggo neem ik aan.
Er daar gaat het wel eens mis, ook niet gezien dat dit opgelost is.
Wat je dan kunt proberen is via MijnZiggo app inloggen en daar kiezen voor dit pakket, vermits je niet ziet dat er kosten aan verbonden zijn natuurlijk.
En kijk je via het kanaal (156 meen ik ?) of via de Apps, mogelijk dat de andere van de 2 wel werkt ?
Goedemorgen @Karley en een warm welkom op de Community,
Goed dat je hiermee aan de bel trekt door middel van dit topic. Ik begrijp je frustratie volledig en het spijt me te horen dat je al meer dan 3 weken problemen ervaart met je gratis HBO Max-abonnement. Het is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze gewaardeerde klanten, en ik wil je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om dit op te lossen.Voordat we verder gaan met het zoeken naar alternatieve oplossingen, wil ik graag zeker zijn dat we alle stappen hebben doorlopen om het probleem met je huidige abonnement aan te pakken. Want ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met een van m'n collega's van de klantenservice. Voor er zaken door elkaar gaan lopen zou ik graag een aantal punten met je willen controleren zodat ik de juiste informatie heb.
Kun je bevestigen of je het HBO-abonnement hebt geactiveerd via de link die we op 21 februari 2024 per e-mail (ka******ail.com ) hebben gestuurd? Als dit niet het geval is, kunnen we dat als eerste stap proberen om het probleem op te lossen. Het is belangrijk dat dit 100% gecontroleerd is voordat ik de eventuele vervolgstappen kan bepalen.
Ik heb de kwestie in ieder geval alvast even voorgelegd met de info die ik van je heb aan onze specialisten met het vriendelijke doch dringende verzoek of dit z.s.m. opgelost kan worden.
@puppie Ik vind dat je heel raar en negatief reageert op Karley met allerlei aannames. Karley heeft recht op een gratis abo bij HBO. En dat jij liever een waardebon van bol krijgt heeft niets met deze terechte klacht te maken.
Evengoed een fijn Paasweekend.
ieder zijn gedachte er over of het een klacht is voor een gratis product, zoals ik al schreef een vreemde omschrijving.
Je bent teleurgesteld en dan wil je meteen een klacht indienen.Probeer het eerst hier eens op te lossen. Zoals in vele andere topics wordt er wel eens negatief over de helpdesk gesproken, gelukkig in dit geval niet.
Maar de oplossing komt toch straks hier bij een van de medewerkers uit.
En je komt niet alleen voor een gratis HBO naar ziggo. Als je dat zou willen dan zou ik toch eerder voor een bon van een of ander warenhuis gaan, iets met een bol of zo.
En toch mooi dat karley zelf al typt dat hij/zij een klacht is.Maar ik dwaal af...het probleem is nog niet opgelost en klagen tegen de grote macht ziggo.......niemand die er van wakker ligt.
@puppie Dank voor je bericht. Het is belangrijk om te onthouden dat het uiten van ontevredenheid of het hebben van een klacht normaal is, zelfs als het gaat om een gratis product. Wat betreft een definitie van een klacht, dat kan voor iedereen verschillen. Wat voor de een klacht is, kan voor de ander gewoon feedback zijn. Het is echter altijd het beste om deze feedback constructief te uiten met suggesties voor mogelijke verbetering of oplossingen.Laten we dus de discussie hier voortzetten en ons richten op het vinden van mogelijke oplossingen of manieren om de situatie te verbeteren, terwijl we ons houden aan de huisregels van dit platform. 😉 Wil je hier alsjeblieft rekening mee houden. Fijn Paasweekend!
@puppie schreef:ieder zijn gedachte er over of het een klacht is voor een gratis product, zoals ik al schreef een vreemde omschrijving.
Je bent teleurgesteld en dan wil je meteen een klacht indienen.Probeer het eerst hier eens op te lossen. Zoals in vele andere topics wordt er wel eens negatief over de helpdesk gesproken, gelukkig in dit geval niet.
Maar de oplossing komt toch straks hier bij een van de medewerkers uit.
En je komt niet alleen voor een gratis HBO naar ziggo. Als je dat zou willen dan zou ik toch eerder voor een bon van een of ander warenhuis gaan, iets met een bol of zo.
En toch mooi dat karley zelf al typt dat hij/zij een klacht is.Maar ik dwaal af...het probleem is nog niet opgelost en klagen tegen de grote macht ziggo.......niemand die er van wakker ligt.
U ook een zalig Pasen.
Tipje: ga het weekend eens lekker naar buiten, beetje frisse lucht doet wonderen... 🤔
@Paul kan je kijken naar mijn ticket kan al dagen niet gebruik maken van de gratis hbo max
ticketnummer VZINC0001206133,
@Paul kan je kijken naar mijn ticket kan al dagen niet gebruik maken van de gratis hbo max
ticketnummer VZINC0001206133,
@MR_CHIP Dank voor je bericht! Excuses voor het ongemak wat je ondervindt doordat je nu geen HBO Max kunt gebruiken.Ik heb zojuist even gekeken naar de info in het ticket VZINC0001206133 en zo te zien wordt er aan de hand van de voorbeelden gekeken naar een oplossing. Hoe snel die oplossing komt kan ik helaas niet inzien omdat er meerdere oplossingspartijen betrokken zijn. Wel kan ik je garanderen dat men er druk mee bezig is.
ik hoop snel
dank voor het kijken in ieder geval
ik hoop snel
dank voor het kijken in ieder geval
@MR_CHIP Heel graag gedaan.En begrijpelijk dat je dit het liefst z.s.m. opgelost ziet. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt. Nog fijne Paasdagen gewenst!
Hallo Paul, dank voor je uitgebreide reactie; dat stel ik zeker op prijs. En voor alle duidelijkheid (ook voor diegenen die ook gereageerd hebben op mijn bericht): ik ben niet overgestapt alleen voor het gratis abonnement op HBO..... Ik ben overgestapt van een KPN abonnement uitsluitend voor internet naar een internet en TV abonnement bij Ziggo omdat ik goede reviews las over Ziggo.
Ik heb het HBO abonnement inderdaad geactiveerd via de ontvangen link van 21 februari jl. en ik heb HBO toen slechts een paar dagen kunnen zien. Vanaf dat moment kan ik dus HBO niet gebruiken, inmiddels dus al ruim 4 weken.
De helpdesk medewerkers zijn stuk voor stuk erg vriendelijk maar kunnen mijn vraag niet beantwoorden. Kortom, ik hoop en verwacht nog steeds een echte oplossing van Ziggo. Vriendelijke groet. Karley.
Hallo LeoGraper, ik heb HBO moeten activeren via de link die ik van Ziggo ontvangen heb. HBO heeft toen een paar dagen gewerkt. Inmiddels kan ik HBO al ruim 4 weken niet meer zien. Ook via kanaal 156 werkt het niet, evenmin als via de andere opties. Karley.
@Paul enig idee wanneer er meer bekend is , hoelang staat er voor dit soort tickets
Nou ik ben al sinds eind november aan het wachten om de 12 maanden gratis HBO max te activeren.. Tot heden zonder succes. Zou zeggen dat ze langzaam genoeg tijd gehad hebben bij Ziggo om hun zaakjes in orde te krijgen. Als het nog langer duurt vind ik een vorm van compensatie niet meer dan correct. Dat ziggo er de sticker gratis op plakt, betekend niet dat het pakket geen bepaalde waarde heeft. Als ik het namelijk zelf zou afsluiten ben ik toch 7,99 per maand kwijt.
Daarnaast zijn nu al 4 maanden verstreken. Als Ziggo wonder boven wonder het probleem morgen eindelijk heeft opgelost en hbo max geactiveerd kan worden voor 12 maanden. Wat gebeurd dan met de laatste 4 maanden als ik zou overstappen in november?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.