1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ton911

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht klantenservice: Overstapservice

Ik ben recent weer overgestapt naar Ziggo. 

De klantenservice melde mij dat er een fout in mijn aanvraag zat en zij hebben mijn aanvraag geannuleerd en hem handmatig opnieuw ingevoerd. Super service dacht ik toen nog.

Helaas hebben ze een foutje gemaakt en vergeten de overstapservice aan te klikken.

Nu zit ik met twee abonnementen en is het op de een of andere manier mijn eigen verantwoordelijkheid.

In de bevestiging van Ziggo die ik kreeg staat niet of de overstapservice aangevinkt was of niet.

Deze had ik in de originele aanvraag wel aangevinkt. Dus ging ik er waarschijnlijk naïef vanuit dat ook dit overgenomen was.

Hoe kan een fout van een welwillende klantenservice medewerker mij uiteindelijk veel geld kosten?

Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt en hoe is dit toentertijd opgelost?

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ton911 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen in de achtergrond zien wat er zich heeft afgespeeld en kunnen zien wat er gedaan moet worden.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Ton911! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat mega zuur dat je met 2 abonnementen zit en dat je hier nu de dupe van bent. 
Ik heb het systeem erbij gepakt en ik zie dat je al meermaals contact hebt gehad hierover en dat dit ook al is uitgezet om te kijken of we echt niks konden doen, maar helaas wordt hier aan gegeven dat het niet kan 😞 Ik kan je daarom ook niet een ander antwoord geven. Sorry! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic