Hallo,
Waarom moet ik iets terugsturen als ik niet van abonnement ben veranderd. Ziggo is zelf aan de slag gegaan en heeft zonder overleg binnen 14 dagen toch mijn abonnement omgezet nadat ik telefonisch had doorgegeven dat ik niet wilde overgaan naar een nieuwe abonnement. Ik heb ook de mediabox binnen 14 dagen terug gestuurd.
Ik heb dit verhaal aan diverse medewerkers uitgebreid uitgelegd (o.a. Hester, Andy, Peggy, Imelda en vandaag Nades).
Ik heb eerder 2 retourdozen gekregen om mijn c+ modules terug te sturen. Maar niemand heeft mij eerder verteld dat ik weer andere c+ modules voor in de plaats zou krijgen. Ik geloof ook niet dat dit de bedoeling was maar jullie hebben mijn probleem niet kunnen verhelpen.
Nu heeft medewerker Monique een oplossing geforceerd. Jullie schijnen iets gedaan te hebben waardoor het onmogelijk is alles terug te zetten naar de oude situatie. Oplossing: Mijn abonnement wordt per 14-6-2023 toch aangepast. Hier zat ineens ook vaste telefoon abonnement erbij en ze sturen volgens medewerker Nades een nieuwe c+ module. Als het eenmaal werkt gaat Ziggo weer een 2e c+ module opsturen. Dus ben ik verplicht mee te gaan met deze oplossing. De oude c+
modules zal ik terugsturen als ik de nieuwe heb ontvangen. Eerder zal ik ze niet terug sturen.
Het is echt ongelofelijk hoe jullie langs elkaar heen werken. De ene afdeling weet niet wat de andere doet. Ik houd mijn hart vast.