1
Vraag
2
Reacties
Dave4

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kanaal 200 via Ziggo Go

Hallo,

 

Weet iemand of het Viaplay kanaal 200 ook beschikbaar zou moeten zijn via de Ziggo GO app. Nu heb ik de Viaplay streamingsdienst via Ziggo geactiveerd, maar ik zie het kanaal niet terug komen in de Ziggo GO app. Er was berichtgeving dat Ziggo kanaal 200 beschikbaar zou stellen voor Viaplay abonnees om gemakkelijk via de TV te kunnen kijken. Ik kijk TV via de Ziggo Go app en beschik niet over de andere methodes omdat ik geen kabel naar mijn TV heb lopen. Ik weet dat ik ook via de Viaplay app zou kunnen kijken maar daar gaat mijn vraag nu niet over.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Dave4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Je kan via je mediabox kijken op kanaal 200 naar ViaPlay. Via de Ziggo GO app is dit niet mogelijk, dan moet je de ViaPlay app gebruiken! Je kunt maximaal 5 apparaten koppelen aan één Viaplay account. En je kunt dan tegelijkertijd 2 verschillende streams bekijken. Je kunt dus Formule 1 kijken, terwijl iemand anders een film of serie kijkt. Of gewoon 2 keer Formule 1. 

Dus of via je Mediabox kijk via kanaal 200 en anders via de ViaPlay app. Je vraag gaat hier niet over, maar via Ziggo GO app is het, vooralsnog, niet mogelijk. 

Bekijk in context

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community

 

Waar kan ik de vrije trainingen zien?

De vrije trainingen volg je via de Viaplay app. De vrije trainingen worden niet uitgezonden op het Viaplay Xtra kanaal 200.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Dave4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Je kan via je mediabox kijken op kanaal 200 naar ViaPlay. Via de Ziggo GO app is dit niet mogelijk, dan moet je de ViaPlay app gebruiken! Je kunt maximaal 5 apparaten koppelen aan één Viaplay account. En je kunt dan tegelijkertijd 2 verschillende streams bekijken. Je kunt dus Formule 1 kijken, terwijl iemand anders een film of serie kijkt. Of gewoon 2 keer Formule 1. 

Dus of via je Mediabox kijk via kanaal 200 en anders via de ViaPlay app. Je vraag gaat hier niet over, maar via Ziggo GO app is het, vooralsnog, niet mogelijk. 

Dave4
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@EnergieBoy bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Het is helaas niet het antwoord waar ik op had gehoopt. Ik beschik dus alleen over een kabel TV pakket. Daar zit geen mediabox bij inbegrepen en er gaat overigens ook geen coax kabel naar de TV toe. Ik zie namelijk dat de mediaboxen geïnstalleerd worden via een coaxkabel. Ik hoop maar dat kanaal 200 uiteindelijk ook naar de Ziggo Go app toe gaat zodat ik ook vanuit daar kan kijken. Dit zou de mogelijkheid bieden om met 3 devices gelijktijdig F1 te kijken. 2 devices via de viaplay app en een 3e via de Ziggo Go app.

Verger

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Kanaal 200 stuurt alleen maar een demo uit. Terwijl de App wel de training van F1 laat zien 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community

 

Waar kan ik de vrije trainingen zien?

De vrije trainingen volg je via de Viaplay app. De vrije trainingen worden niet uitgezonden op het Viaplay Xtra kanaal 200.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic