Vandaag heb ik het nieuwe Smartwifi modem ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb de SmartWifi app gedownload, maar ik moet inloggen op Mijn Ziggo account. Wanneer ik inlog met mijn e-mailadres dan krijg ik de melding:
"Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig om deze app te gebruiken. Om de SmartWifi app te gebruiken moet je inloggen op een account met een breedband-abonnement. Als je nog geen account hebt, maak er dan een aan." Ik vermoed dat dit komt, omdat ik met mijn Vodafone account inlog, maar ik dacht dat Ziggo en Vodafone verbonden waren met elkaar? Ik heb ook nog een ander account met een gebruikersnaam, maar het wachtwoord van het Mijn Ziggo account blijkt niet te werken dus ik laat een mail sturen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Dit lukt allemaal en ik krijg een link waar ik mijn wachtwoord opnieuw mee kan instellen, maar zodra ik een nieuw wachtwoord typ krijg ik de melding dat de combinatie van postcode en het account niet herkend wordt. Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik alsnog in Mijn Ziggo account terecht kan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jir,
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of het inmiddels gelukt is? Als ik achter de schermen met je meekijk, dan zie ik dat je een apart account hebt voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone. Deze accounts zijn dus niet gekoppeld en je moet dus inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo. Ik zie dat gisteren het wachtwoord voor dit account opnieuw is ingesteld en daarmee ook is ingelogd. Ik hoor dan ook graag of het is gelukt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gebeurt er als je een nieuw Mijn Ziggo aanmaakt met je laatste nieuwe klantnummer en een ander emailadres?
Hi @Jir,
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of het inmiddels gelukt is? Als ik achter de schermen met je meekijk, dan zie ik dat je een apart account hebt voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone. Deze accounts zijn dus niet gekoppeld en je moet dus inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo. Ik zie dat gisteren het wachtwoord voor dit account opnieuw is ingesteld en daarmee ook is ingelogd. Ik hoor dan ook graag of het is gelukt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.