Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jir
Level 1

Kan wachtwoord niet opnieuw instellen van Mijn Ziggo account

Vandaag heb ik het nieuwe Smartwifi modem ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb de SmartWifi app gedownload, maar ik moet inloggen op Mijn Ziggo account. Wanneer ik inlog met mijn e-mailadres dan krijg ik de melding:
"Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig om deze app te gebruiken. Om de SmartWifi app te gebruiken moet je inloggen op een account met een breedband-abonnement. Als je nog geen account hebt, maak er dan een aan." Ik vermoed dat dit komt, omdat ik met mijn Vodafone account inlog, maar ik dacht dat Ziggo en Vodafone verbonden waren met elkaar? Ik heb ook nog een ander account met een gebruikersnaam, maar het wachtwoord van het Mijn Ziggo account blijkt niet te werken dus ik laat een mail sturen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Dit lukt allemaal en ik krijg een link waar ik mijn wachtwoord opnieuw mee kan instellen, maar zodra ik een nieuw wachtwoord typ krijg ik de melding dat de combinatie van postcode en het account niet herkend wordt. Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik alsnog in Mijn Ziggo account terecht kan?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jir

We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of het inmiddels gelukt is? Als ik achter de schermen met je meekijk, dan zie ik dat je een apart account hebt voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone. Deze accounts zijn dus niet gekoppeld en je moet dus inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo. Ik zie dat gisteren het wachtwoord voor dit account opnieuw is ingesteld en daarmee ook is ingelogd. Ik hoor dan ook graag of het is gelukt 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebeurt er als je een nieuw Mijn Ziggo aanmaakt met je laatste nieuwe klantnummer en een ander emailadres?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jir

We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of het inmiddels gelukt is? Als ik achter de schermen met je meekijk, dan zie ik dat je een apart account hebt voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone. Deze accounts zijn dus niet gekoppeld en je moet dus inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo. Ik zie dat gisteren het wachtwoord voor dit account opnieuw is ingesteld en daarmee ook is ingelogd. Ik hoor dan ook graag of het is gelukt 🙂