Vandaag heb ik het nieuwe Smartwifi modem ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb de SmartWifi app gedownload, maar ik moet inloggen op Mijn Ziggo account. Wanneer ik inlog met mijn e-mailadres dan krijg ik de melding:
"Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig om deze app te gebruiken. Om de SmartWifi app te gebruiken moet je inloggen op een account met een breedband-abonnement. Als je nog geen account hebt, maak er dan een aan." Ik vermoed dat dit komt, omdat ik met mijn Vodafone account inlog, maar ik dacht dat Ziggo en Vodafone verbonden waren met elkaar? Ik heb ook nog een ander account met een gebruikersnaam, maar het wachtwoord van het Mijn Ziggo account blijkt niet te werken dus ik laat een mail sturen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Dit lukt allemaal en ik krijg een link waar ik mijn wachtwoord opnieuw mee kan instellen, maar zodra ik een nieuw wachtwoord typ krijg ik de melding dat de combinatie van postcode en het account niet herkend wordt. Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik alsnog in Mijn Ziggo account terecht kan?