Opgelost! Ga naar oplossing.
Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U bedoeld via Mijn Ziggo via de optie waar streamdiensten worden beheerd?
Krijgt u een foutmelding probeert u dit via de Mijn Ziggo app of de website?
Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet
@Casper1966 schreef:Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet
Wat werkt er niet kunt u dat iets specifieker beschrijven ziet u de optie, om de streamdiensten te beheren niet?
Ik kan aangeven dat ik viaplay wil toevoen. Hij loopt door om te activeren en dan zegt hij je gaat terug naar de startpagina of sluiten.
Lukt het wel op een laptop of PC?
Nog niet geprobeerd. Zal ik eens proberen of het daarop wel gaat lukken
Wat ik ook probeer hij wil niet activeren. Niet via pc, laptop, telefoon of tablet.
wanneer hij bijna klaar is op de activatie site geeft hij je gaat terug naar startpagina en als ik op sluiten druk gaat hij naar het scherm welcome to vodafone
Wat super gemeen dat Viaplay niet aan te vragen is Via mijn Ziggo, @Casper1966
Wil je achter jouw huisnummer, jouw Mijn Ziggo gebruikersnaam eens invullen in jouw community profiel?
Dan ga ik even kijken of alles verder klopt.
Ik heb het ingevuld. Bedoelde je het zo?
Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂
Hij is gelukt🎉🎉🎉
Super! Thanks voor de terugkoppeling @Casper1966 en geniet van je dag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.