Vraag
Reacties
Oplossing
Casper1966
Level 3

Kan streamingsdienst Viaplay niet toevoegen aan Ziggo

 
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Uitgelicht
Casper1966
Level 3
Topicstarter

Hij is gelukt🎉🎉🎉

0 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

U bedoeld via Mijn Ziggo via de optie waar streamdiensten worden beheerd?

Krijgt u een foutmelding probeert u dit via de Mijn Ziggo app of de website?

0 Kudos
Casper1966
Level 3
Topicstarter

Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Casper1966  schreef:

Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet


Wat werkt er niet kunt u dat iets specifieker beschrijven ziet u de optie, om de streamdiensten te beheren niet?

0 Kudos
Casper1966
Level 3
Topicstarter

Ik kan aangeven dat ik viaplay wil toevoen. Hij loopt door om te activeren en dan zegt hij je gaat terug naar de startpagina of sluiten.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Lukt het wel op een laptop of PC?

0 Kudos
Casper1966
Level 3
Topicstarter

Nog niet geprobeerd. Zal ik eens proberen of het daarop wel gaat lukken

Casper1966
Level 3
Topicstarter

Wat ik ook probeer hij wil niet activeren. Niet via pc, laptop, telefoon of tablet.

20221107_140132.jpg

20221107_140123.jpg

 wanneer hij bijna klaar is op de activatie site geeft hij je gaat terug naar startpagina en als ik op sluiten druk gaat hij naar het scherm welcome to vodafone

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat super gemeen dat Viaplay niet aan te vragen is Via mijn Ziggo, @Casper1966
Wil je achter jouw huisnummer, jouw Mijn Ziggo gebruikersnaam eens invullen in jouw community profiel? 
Dan ga ik even kijken of alles verder klopt. 

Casper1966
Level 3
Topicstarter

Ik heb het ingevuld. Bedoelde je het zo?

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie
Casper1966
Level 3
Topicstarter

Hij is gelukt🎉🎉🎉

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Super! Thanks voor de terugkoppeling @Casper1966 en geniet van je dag. 

0 Kudos