1
Vraag
2
Reacties
Casper1966

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kan streamingsdienst Viaplay niet toevoegen aan Ziggo

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
Casper1966
topicstarter
Level 3
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hij is gelukt🎉🎉🎉

12 Reacties 12
RoWi.

Level 20
  • 18356Posts
  • 764Oplossingen
  • 6283Likes

U bedoeld via Mijn Ziggo via de optie waar streamdiensten worden beheerd?

Krijgt u een foutmelding probeert u dit via de Mijn Ziggo app of de website?

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet

RoWi.

Level 20
  • 18356Posts
  • 764Oplossingen
  • 6283Likes

@Casper1966  schreef:

Via de app op telefoon en tablet. Ook al geupdate maar werkt nog steeds niet


Wat werkt er niet kunt u dat iets specifieker beschrijven ziet u de optie, om de streamdiensten te beheren niet?

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan aangeven dat ik viaplay wil toevoen. Hij loopt door om te activeren en dan zegt hij je gaat terug naar de startpagina of sluiten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75620Posts
  • 5167Oplossingen
  • 22169Likes

Lukt het wel op een laptop of PC?

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nog niet geprobeerd. Zal ik eens proberen of het daarop wel gaat lukken

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wat ik ook probeer hij wil niet activeren. Niet via pc, laptop, telefoon of tablet.

20221107_140132.jpg

20221107_140123.jpg

 wanneer hij bijna klaar is op de activatie site geeft hij je gaat terug naar startpagina en als ik op sluiten druk gaat hij naar het scherm welcome to vodafone

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Wat super gemeen dat Viaplay niet aan te vragen is Via mijn Ziggo, @Casper1966
Wil je achter jouw huisnummer, jouw Mijn Ziggo gebruikersnaam eens invullen in jouw community profiel? 
Dan ga ik even kijken of alles verder klopt. 

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het ingevuld. Bedoelde je het zo?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Yes, dat bedoelden we @Casper1966. Bedankt voor je gegevens, we gaan dit verder onderzoeken ( zonder het daadwerkelijk aan te vragen). Doorgaans duurt dit 5 werkdagen, test vrijdag even of het aanvragen lukt 🙂

Casper1966
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hij is gelukt🎉🎉🎉

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5741Posts
  • 596Oplossingen
  • 3355Likes

Super! Thanks voor de terugkoppeling @Casper1966 en geniet van je dag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic