1
Vraag
2
Reacties
Danny83

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan snelheid abonnement niet wijzigen via MijnZiggo

Tja, de titel zegt het al; het lukt maar niet om verder te komen in het online menu.
Als ik naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#internet ga, en dan vervolgens klik op "internet snelheid wijzigen" krijg ik steevast de volgende melding "Hmm, we kunnen de pagina niet vinden" etc.
Terug gaan naar MijnZiggo helpt niet, verversen helpt niet, browser cache legen en cookies verwijderen helpt niet.

Suggesties?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danny83
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob  Ik ga het meteen nog een keer proberen volgens je voorgestelde methode, eens zien of het dan wel werkt.

[edit] Ok, de methode, hoewel zéér omslachtig, werkt tot op zekere hoogte.
Blijft raar dat dit niet gewoon via het menu kan zoals het hoort, maar goed.
----
Het was in mijn geval echter nutteloos 😑, want er is blijkbaar geen abonnementsvorm tussen het miserabele (en veel te dure!) "Start" met z'n 75 mb download en het voor mij onnodige "Complete" met 300mb download.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik ervaar hetzelfde.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Danny83
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hmm, dan zou het dus aan het Ziggo systeem kunnen liggen...
Tja, dan maar afwachten wat de Medewerkers te zeggen hebben.

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Danny83 ik heb dezelfde probleem al meer dan een halfjaar. Ziggo heeft het probleem niet kunnen oplossen.

Danny83
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dat is ronduit bizar...
Ik hoop voor Ziggo dat ze met een oplossing bezig zijn, want een systeem dat al een half jaar niet naar behoren functioneerd, dat kan natuurlijk niet.
Als ik dat soort broddelwerk zou afleveren, dan schopte m'n baas me er linea recta uit.

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Ze hebben alles geprobeerd, maar helaas niet gelukt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Kartal72 Mocht je een oud abonnement hebben, wat nu niet meer in gebruik is, dan kun je nooit via Mijn Ziggo je abonnement wijzigen en krijg je altijd een dergelijke pagina.

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Bert ik heb vanaf december 2020 internet en tv complete. Voorheen had ik alleen tv met ci+ module. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Danny83, sorry voor de kuren. Ik snap dat het zuur is als dit niet lekker loopt en ja, ik lees het vaker! 

Een tip: log even uit je Mijn Ziggo. Wis je cache en cookies daarna. Daarna ga je naar de site waar je het gewenste pakket ziet staan en selecteert deze. 

Als je doorklikt zal vanzelf worden gevraagd om gegevens en zodoende moet het door te voeren zijn! (dit zeg ik met de informatie die ik nu aanneem, uitzonderingen daar gelaten maar dat hoor ik dan wel!) Houd je ons op de hoogte? 🙂

Danny83
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob  Ik ga het meteen nog een keer proberen volgens je voorgestelde methode, eens zien of het dan wel werkt.

[edit] Ok, de methode, hoewel zéér omslachtig, werkt tot op zekere hoogte.
Blijft raar dat dit niet gewoon via het menu kan zoals het hoort, maar goed.
----
Het was in mijn geval echter nutteloos 😑, want er is blijkbaar geen abonnementsvorm tussen het miserabele (en veel te dure!) "Start" met z'n 75 mb download en het voor mij onnodige "Complete" met 300mb download.

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Jacob vreemd ik heb dit wel 100 geprobeerd, maar helaas krijg ik elke keer hetzelfde fout.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic