Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Sasvon
Level 1

Kan skyshowtime niet activeren

Goedenavond,

ik heb een aantal weken geleden opnieuw viaplay moeten aanmelden ivm storing bij Ziggo. Dit gedaan zoals in de mail stond aangegeven en kan ook gewoon viaplay kijken. Nu heb ik vorige week als gratis zenderpakket gekozen voor skyshowtime. Deze moest ik activeren, en zodra ik op activeren klik kom ik op de activatiepagina van viaplay terecht. 
als ik dan kijk in mijnziggo dan staat er bij viaplay dat hij nog geactiveerd moet worden. Ook dit heb ik weer geprobeerd alleen doet hij dat niet. Hij geeft aan: Je providergegevens en e-mailadres zijn al eerder geregistreerd.

is er iemand met de gouden tip om dit probleem op te lossen zodat ik skyshowtime kan activeren? 

alvast vriendelijk bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Sasvon - welkom bij ons op de Community!

Zuur dat het activeren van je gratis pakket SkyShowTime niet wil vlotten en je direct wordt door gelinkt naar Viaplay.

Ik lees dat je hier gisteren ook nog contact over hebt gehad met een collega van mij.

Het probleem is bij ons bekend en momenteel nog in onderzoek. Ik hoop snel met een update te kunnen komen. Als ik deze heb zal ik het met je delen in dit topic.

Mijn excuses voor het ongemak zover en dank voor je melding!

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Sasvon 

Voor een deel van de klanten dat werd getroffen door dit issue is het probleem inmiddels opgelost. Wil je kijken of het jou inmiddels ook lukt met het activeren van SkyShowtime? Mocht je nog steeds bij de activatiepagina van Viaplay uitkomen dan wil je vragen opnieuw proberen deze te activeren. 

0 Kudos
Marika G.
Level 2

Ik heb ook een dergelijk probleem. Een paar weken geleden heb ik het pakket gewijzigd en daar kreeg ik SkyShowtime gratis bij. Daarna volgde een mail dat ik kon activeren. Alles ingevuld en toen kwam "dit account kan niet worden gekoppeld met Ziggo". Ik naar Ziggo pagina en daar zag ik dat het account nog geactiveerd moest worden, dus ik klikken kom ik op de pagina met streamingdiensten en daar staat Viaplay alleen. Geen Skyshowtime. Wat nu?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik kijk even mee @Marika G.. Je geeft aan dat je alleen Viaplay ziet staan bij de pagina streamingdiensten. Kun je mij vertellen waar je dit precies ziet, in Mijn Ziggo? Is dat bij "Producten"-> "Televisie" -> "Je extra zenders en streamingdiensten"? Als ik de meekijkomgeving check dan zie ik daar inderdaad Viaplay en SkyShowtime, bij SkyShowtime verschijnt de optie om dit te activeren. Wat gebeurt er als je daar op klikt? 

0 Kudos
AlexisRandall
Level 1

Mij lukt het ook al een klein jaar niet skyshowtime te activeren met een Hollandnieuwe abbo. Al enkele malen contact gehad met Ziggo en laatste keer ook gemeld dat probleem bekend was bij Ziggo. Nu eerst vorige maand een ander gratis pakket geactiveerd in de hoop dat activeren van skyST wel zou lukken. Helaas weer niet. Morgen maar weer bellen maar hoop ook via deze weg op wat hulp. Onderstaand de melding die ik steeds krijg:

1000015516.jpg

0 Kudos
Marika G.
Level 2

Via https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/televisie zie ik SkyShowtime staan en dan klik ik op activeren en kom ik hier terecht:

https://entertainment.ziggo.nl/nl/fixed?returnURL=https://applink.ziggo.nl/overview&sc=c4aa1538-b58e...

En daar staat alleen Viaplay.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Hij het tabje 'streamingsdiensten beheren' zou je ook een tegel met SkyShowtime verwachten. Deze is niet aanwezig, waardoor je enkel op Viaplay uitkomt. Dit probleem is onderzoek, jouw gegevens heb ik gedeeld ten behoeve van het onderzoek. Zodra er meer bekend is, komen we natuurlijk met een update. Sorry voor het ongemak.

@AlexisRandall Super frustrerend dat je al zo'n lange tijd bezig bent. Ook dit probleem staat bij ons op de radar en is in onderzoek. Op dit moment vindt er nauw contact plaats met SkyShowtime en werken we samen aan een oplossing. Wanneer ik inhoudelijk meer weet, hoor je het.