Brainonline

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan pakket niet wijzigen melding

Hi, Ik probeer steeds mijn pakket te bekijken en als ik deze zou willen wijzigen krijg ik de melding: 

Je kunt je pakket nu niet wijzigen

Wil je contact met ons opnemen?

Het is nog niet mogelijk om je pakket online te wijzigen......

Een maand geleden ........ ook al eens geprobeerd met dezelfde melding. Ik verwachte toen dat het tijdelijk zou zijn maar niet dus. 

 

Kan één van jullie mij hierbij helpen? 

 

Alvast bedankt.

 

Bryan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brainonline
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oke beide @Jamyla @Bert bedankt voor het snelle reageren en het meedenken 👍

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier speelt dat al vanaf april 2021.

De oplossing zou nieuwe software van Mijn Ziggo moeten worden, dat kan, als ik het goed begrepen heb, nog tot eind dit jaar duren.

 

Laat hier weten wat je wensen zijn en een Ziggo moderator kan dat voor je in orde maken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Brainonline

 

Welkom op de Community 🙂

Het klopt dat ons bestelsysteem soms problemen ervaart waardoor de link in Mijn Ziggo niet goed verloopt.

Ik heb daarom 1 maand gratis Film1 toegevoegd. Na het verwerken van deze order, komt de koppeling er weer.

Je zou dan na 3 werkdagen het in Mijn Ziggo opnieuw kunnen proberen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Ik heb daarom 1 maand gratis Film1 toegevoegd. Na het verwerken van deze order, komt de koppeling er weer."

Ik duim mee dat dat lukt, in een aantal gevallen blijkt dat helaas niet de oplossing.

Brainonline
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik laat het even weten of het lukt. 🙂

Brainonline
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Helaas het werkt nog niet zoals @Bert  al vermoede. Maar goed voorlopig wil ik het abonnement zo behouden hoe deze is. Bevalt me prima. De reden dat ik hier mee kwam is ook dat ik eens in de zoveel tijd even kijk naar wat ik heb. Ik heb nog wel een ander probleem met de mediabox xl. Wordt warm...ik hoor zelfs in de ochtend de fan draaien terwijl deze op eco staat en hij slaat geregeld vast... Moet ik even nieuwe topic starten? Zag dat er meer waren. @Bert @Jamyla 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Brainonline Nee hoor, dat kan hier ook.

 

Een Ziggo moderator kan je een vervangende Mediabox XL toezenden, maar je kunt ook kiezen voor een Next mini bij TV Start en een Next bij TV Complete en Max.

Laat je voorkeur weten, dan kan dat uitgevoerd worden als er een Ziggo moderator hier langskomt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Grr de techniek soms! @Brainonline

 

Zoals @Bert al aangeeft kan ik je een nieuwe Mediabox XL toesturen maar ook kosteloos overzetten naar de Next box. Wat heeft je voorkeur?

Brainonline
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja ach hij heeft het vaker wel dan niet gedaan hoor. En je kon mooi tijdens de opstart een bakkie koffie zetten ...en de was doen .... En het huis schilderen ..  dat was wel traag 😄

 

Maar doet u ons dan maar de next aub  

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Helemaal goed @Brainonline

Ik heb de bestelling voor je in orde gemaakt en stuur je hiervan een bevestiging per e-mail. Daarna krijg je de nieuwe box binnen 3 werkdagen in huis 🙂

Brainonline
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oke beide @Jamyla @Bert bedankt voor het snelle reageren en het meedenken 👍

Uitgelicht topic