Vraag
Reacties
Oplossing
daniel5
Level 1

Kan niet inloggen, waarschijnlijk doordat een oud account nog actief is

Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn Ziggo en ZIggo GO, ik krijg de melding dat het wachtwoord onjuist is.

Als ik klik om het wachtwoord te resetten verschijnt er uiteindelijk nooit een e-mail, ook niet in de spam folder.

Als ik klik om een eenmalige toegangscode te sturen verschijnt er ook geen e-mail.

Als ik klik dat ik het e-mailadres vergeten ben en vervolgens mijn klantnummer, postcode en huisnummer invul, krijg ik de melding dat die combinatie niet gevonden kan worden.

 

Ik denk dat één en ander komt omdat er nog een oud account van mij actief is. Kan iemand mij hier mee helpen?

Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel. Mijn klantnummer is *privé gegevens weggehaald door moderator*.

 

Alvast bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Bekijk in context

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

Kun je geen Mijn Ziggo account aanmaken omdat er nog een oud account actief staat? Start dan een chat via de knop hierboven zodat we je kunnen helpen. 



 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

Kun je geen Mijn Ziggo account aanmaken omdat er nog een oud account actief staat? Start dan een chat via de knop hierboven zodat we je kunnen helpen.