Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn Ziggo en ZIggo GO, ik krijg de melding dat het wachtwoord onjuist is.
Als ik klik om het wachtwoord te resetten verschijnt er uiteindelijk nooit een e-mail, ook niet in de spam folder.
Als ik klik om een eenmalige toegangscode te sturen verschijnt er ook geen e-mail.
Als ik klik dat ik het e-mailadres vergeten ben en vervolgens mijn klantnummer, postcode en huisnummer invul, krijg ik de melding dat die combinatie niet gevonden kan worden.
Ik denk dat één en ander komt omdat er nog een oud account van mij actief is. Kan iemand mij hier mee helpen?
Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel. Mijn klantnummer is *privé gegevens weggehaald door moderator*.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.
Kun je geen Mijn Ziggo account aanmaken omdat er nog een oud account actief staat? Start dan een chat via de knop hierboven zodat we je kunnen helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.
Kun je geen Mijn Ziggo account aanmaken omdat er nog een oud account actief staat? Start dan een chat via de knop hierboven zodat we je kunnen helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.