1
Vraag
2
Reacties
Madmaus1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen (op oude account) mijn Ziggo

Enige tijd geleden heb ik mijn account gekoppeld aan mijn ziggo account.

Volgens mij was dat goed gegaan echter kan ik nu niet meer inloggen.

Als ik inlog zonder mijn ziggo dan dan krijg ik de melding dat mijn account gekoppeld is aan mijn ziggo (dat klopt dus ook).

Maar als ik dan vervolgens klik op inloggen via mijn ziggo dan krijg de melding profiel voltooien.

Deze stap kan niet want mijn email adres is dus al bekent.

Ik zit hier in een oneindige loop.

(om support te krijgen moet je dus ingelogd zijn vandaar dat ik een nieuw account heb gemaakt).

 

Op mijn ziggo log ik zonder problemen in. 

 

Naar wie kan ik mijn account gegevens sturen voor hulp? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Madmaus1

 

Hai, goedemiddag! Wees welkom hier op de Community.

Ik denk dat het in deze zaak verstandig is dat je via een privebericht even je oude en nieuwe inlogaccount met ons deelt, evenals die van MijnZiggo.

We kunnen het dan even voor je uitzoeken.

 

Ik hoor graag van je.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Madmaus1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelijk gedaan.

Ik neem aan dat ergens iemand wel kan zien waar het mis gaat.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Madmaus1

 

Hai, goedemiddag! Wees welkom hier op de Community.

Ik denk dat het in deze zaak verstandig is dat je via een privebericht even je oude en nieuwe inlogaccount met ons deelt, evenals die van MijnZiggo.

We kunnen het dan even voor je uitzoeken.

 

Ik hoor graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic