Chubbyb0nes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op Mijn Ziggo

Ik wil al een week lang mijn abonnement aanpassen bij Ziggo, maar ik kom maar niet ingelogd op de website noch de app.  Ik pro eer nu al zeven dagen in te loggen op MijnZiggo en krijg elke keer foutmelding -1 te zien en er wordt me verteld dat ik het later opnieuw moet proberen. 

Ook via Vodafone inloggen lukt niet. Wanneer gaat dit probleem opgelost worden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Chubbyb0nes Dank je wel! Ik heb je klantnummer door de systemen gehaald. Daaruit blijkt dat er op dit moment geen account geregistreerd is onder je huidige klantnummer. Kortom, een nieuwe registratie is vereist voordat je weer gebruik kunt maken van Mijn Ziggo en Ziggo GO. Vergeet niet om het account te bevestigen via de bevestigingsmail. Laat je ons weten of het hierna weer werkt? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Chubby0nes, 

Aan jouw doorzettingsvermogen en geduld zal het niet liggen! Ik kijk graag even mee wat het fout gaat maar beschik nog niet over je gegevens. Wil je je postcode en huisnummer invullen in je profiel en mij een seintje geven zodra dit gelukt is? Dan gaan we er mee aan de slag. 

Chubbyb0nes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Staat erin.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Chubbyb0nes Dank je wel! Ik heb je klantnummer door de systemen gehaald. Daaruit blijkt dat er op dit moment geen account geregistreerd is onder je huidige klantnummer. Kortom, een nieuwe registratie is vereist voordat je weer gebruik kunt maken van Mijn Ziggo en Ziggo GO. Vergeet niet om het account te bevestigen via de bevestigingsmail. Laat je ons weten of het hierna weer werkt? 

Uitgelicht topic