Ik dacht, toch nog 1x proberen..helaas pindakaas...
[img]https://i.ibb.co/26p62S8/Untitled-1.jpg[/img]
Dan klik je op wil je je contactgegevens wijzigen, ga dan naar "mijn ziggo" (link) en dan krijg je dit..
[img]https://i.ibb.co/LtyqcZH/Untitled-2.jpg[/img]
Dan ben je dus uitgelogd, log je weer in op mijn ziggo, ga je naar logingegevens veranderen, en kies je GEBRUIKERSNAAM veranderen en dan kom je weer op de pagina waarvan ik de eerste screenshot gepost heb.
Ditmaal kies ik een emailadres, want zoals er staat kun je je gebruikersnaam (marcurio) alleen veranderen in een emailadres, waarvan Jan terecht zei dat dit zou resulteren in spambot aanvallen als je dat doet.
Enfin, dan krijg je een link in je mail die je moet bevestigen binnen 2 dagen, klik je die link dat krijg je dit...
Oh, hee, weer iets nieuws, ik krijg ditmaal gewoon geen email, goed werk Ziggo !
Een paar dagen geleden kreeg ik nog gewoon een mail, als ik daar op de activeringslink klikte
kreeg ik "oeps, er is iet misgegaan, de link werkt nog niet blabla..."
Dus probeerde ik het een aantal keer met langer wachten, maar telkens hetzelfde, tot 2 dagen later, toen stond er in rood vermeld dat er aan de website gewerkt werd.
Nu zijn ze dus klaar met werken en werkt het helemaal niet meer.
Zitten die programmeurs aan de hasj ?
Ik durf met grote stelligheid te beweren dat ik een betere website zou bouwen met mijn kennis van PHP.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat Ziggo gewoon wil dat je belt, want dan verdienen ze weer een paar cent door de deal met de telefoonprovider, maar ik ben niet echt een complotdenker, toch zou het me inmiddels niet verbazen omdat ik in het verleden dit al meerdere malen aangekaart heb en ook telefonisch en via chat, en het is al jaren een website die niet werkt. Alles moet via de telefoon, dan veranderen zij het voor je, maar dat is natuurlijk wel een beetje idioot allemaal.