Rvbilsen

Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Kan mijn abonnement niet aanpassen

Ik wilde van de week mijn abonnement aanpassen via Mijn Ziggo. Als ik vervolgens op de link "Mijn abonnement aanpassen" klik krijg ik een foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik heb het geprobeerd met verschillende browsers en apple apparaten. Elke keer hetzelfde resultaat. Mijn broer logt in via een Windows laptop en bij hem werkt het prima. Als ik vervolgens op zijn laptop inlog krijg ik weer dezelfde foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden om je abbo aan te passen. In de bijlage de melding die ik krijg. Iemand dit al eens gehad en een mogelijk oplossing weet?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Rvbilsen,

 

Het ticket is zoals ik hier kan zien gesloten. Wil je eens proberen het inmiddels bij je werkt?

Bekijk in context

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Alex, bedankt voor je reactie. Het werkt inderdaad inmiddels. 👍 Ik heb er echter geen bericht over gehad.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Het kan zijn dat je een niet meer hedendaags standaard abonnement hebt, dan is dat niet via Mijn Ziggo om te zetten.

Dan kun je alleen via Ziggo je abonnement veranderen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hallo @Rvbilsen en welkom terug op de Community!

Wat gek dat je tegen een foutmelding aanloopt in meerdere browsers en apparaten! Dan lijkt het op een accountprobleem. Hoe staat het er nu voor? Werkt alles weer? Ik zie dat je ons in ieder geval hebt benaderd waarna je je pakket is aangepast. Fijn dat dat in ieder geval geregeld is!

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Mijn abonnement is aangepast door een medewerker van Ziggo. Tot nu kan ik niet zelf mijn abonnement aanpassen vanwege de eerder aangegeven foutmelding. Ik weet ook niet of hier nog naar gekeken wordt.

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Rvbilsen heb je al een bevestiging dat je abonnement is aangepast?

Het kan zijn dat je dit pas kan na de datum dat de wijzigingen daadwerkelijk afgerond zijn

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Het abonnement is per direct aangepast. En ik heb er ook een bevestiging van gehad.

PierrePaul

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al enkele weken exact hetzelfde probleem. Ik heb via de chat in de Ziggo app contact gehad met een medewerker maar dat was een teleurstellende ervaring. Ik kreeg een linkje toegestuurd om mijn wachtwoord te resetten en als dat het probleem niet zou oplossen (wat het verrassenderwijs ook niet heeft gedaan...) dan moest ik maar met de afdeling Retentie bellen om mijn abbo aangepast te krijgen. Erg vreemde reactie want als ik wilde bellen had ik dat al lang gedaan. Ik wil gewoon in alle rust en online mijn opties m.b.t. mijn abbo bekijken en dan eventueel wijzigingen aanbrengen. Dat heb ik ook weer teruggeschreven maar daar wordt dus niet op gereageerd. Is er hier misschien iemand van Ziggo die dit probleem kan helpen oplossen?

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ik wacht ook nog steeds geduldig af. Het is erg stil helaas.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @PierrePaul & @Rvbilsen,

 

Wat betreft de pagina die niet werkt; ik heb dit zojuist kunnen reproduceren en intern doorgezet. Daar gaat aan gewerkt worden (mocht dat al niet gebeuren) 🙂 @Rvbilsen gaf al aan dat het bij je broer probleemloos ging, dus mijn vermoeden is op dit moment dat het bij specifieke abonnementen niet lukt. 

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Top, hopelijk wordt het binnenkort opgelost. 👍

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Rvbilsen We laten het weten zodra we een terugkoppeling hebben van de afdeling die dit verder onderzoekt. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Rvbilsen,

 

Het ticket is zoals ik hier kan zien gesloten. Wil je eens proberen het inmiddels bij je werkt?

Rvbilsen
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Alex, bedankt voor je reactie. Het werkt inderdaad inmiddels. 👍 Ik heb er echter geen bericht over gehad.

Uitgelicht topic